• Nandez

Idol 2023

I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet

Väl möttGlad

• Svar på tråden Idol 2023
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-08 22:12:23 följande:
    Du har väl inte sagt något negativt?
    Jag förstår att du blev upprörd över personen som skrev om funktionshindrade personer här i tråden.
    Men h*n verkar ju inte vara kvar nu.
    Så jag tycker inte att du ska lämna. Du skulle bli saknad då. Glad
    Tack snälla molly50.........Jo jag var negativ eller sa att det som inte är icke Svenskar etniskt har fler väljare då dem har fler väljare OSV....det gillade inte trådstartaren, men jag hoppas att ni har överseende hur jag menar.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-10-09 00:10:14 följande:
    Tack snälla molly50.........Jo jag var negativ eller sa att det som inte är icke Svenskar etniskt har fler väljare då dem har fler väljare OSV....det gillade inte trådstartaren, men jag hoppas att ni har överseende hur jag menar.
    Jag förstår hur du menar. För visst är det så att de ofta har större familjer som kan sitta och stödrösta på en person.
    Men det är ju inget negativt i att säga det,tycker jag.
    Men det är ju också en anledning till att det blir fel att låta tittarna rösta.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-09 08:36:49 följande:
    Jag förstår hur du menar. För visst är det så att de ofta har större familjer som kan sitta och stödrösta på en person.
    Men det är ju inget negativt i att säga det,tycker jag.
    Men det är ju också en anledning till att det blir fel att låta tittarna rösta.
    Nä jag anser inte heller att det är fel att säga som jag sa. Detta har stått i media  också  att svenskarna inte röstar som släkt och vänner utan det är bara mamma, pappa syskon och inte ens alla syskon röstar då dem inte är intresserade av som Idol.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-10-10 19:50:05 följande:
    Nä jag anser inte heller att det är fel att säga som jag sa. Detta har stått i media  också  att svenskarna inte röstar som släkt och vänner utan det är bara mamma, pappa syskon och inte ens alla syskon röstar då dem inte är intresserade av som Idol.
    Det kan nog ligga något i det.
    Det är ju bara att se på program som t ex Melodifestivalen eller Eurovision song contest.
    Där röstas det hejvilt bland grannländer också.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-10 20:00:36 följande:
    Det kan nog ligga något i det.
    Det är ju bara att se på program som t ex Melodifestivalen eller Eurovision song contest.
    Där röstas det hejvilt bland grannländer också.
    Så är det.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-12 22:56:22 följande:
    Många har valt svåra låtar som nybörjare, men när man ser vad Cymberly valt så tror jag att hon är fredagens vinnare
    det tror jag med. En dal val är lite märkliga
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-12 22:59:04 följande:
    det tror jag med. En dal val är lite märkliga
    Ja man tänker på Jordan...Kan han komma i såna toner som Loren???

Och en till som valt Lorens låt det är vågat, men kan gå bra.

Jag hade varit glad om den som valde Darins låt vad den nu hette hade valt hans nya låt  "Så mycket starkare" som jag gillar.