• Nandez

Idol 2023

I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet

Väl möttGlad

• Svar på tråden Idol 2023
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-06 23:06:19 följande:
    Precis .......Och tittarna som röstar säg svenskar röstar inte slut på sin hela ekonomi på att rösta på sin favorit, men däremot utländska röstare har så stor släkt så dem kan rösta hur massor dem vill för dem har råd. Ja helt säkert är det röstarna som som röstar......Vi i sverige har far/mor, Mormor/morfarfar....Farmor/farfar.......Resten av släkten bryr sig inte......Vissa har råd till oändlighet vissa inte så är det bara....
    Ingen röstar väl slut på sin ekonomi heller, varken de ena eller de andra 
  • Nandez

Blev illa berörd då funktionshinderprat förekom i tråden, blev lika illa berörd då etnicitet förekom i tråden

• Nandez
    Nandez skrev 2023-10-07 18:17:13 följande:

Blev illa berörd då funktionshinderprat förekom i tråden, blev lika illa berörd då etnicitet förekom i tråden

Glömde, det känns inte riktigt roligt längre på grund av detta
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-07 18:38:06 följande:
    Jag kan lämna Idol gruppen om du vill.
  • molly50
    Nandez skrev 2023-10-07 18:38:06 följande:
    Men nu verkar ju den personen inte vara kvar i tråden så det kan vi väl bara försöka släppa.
    Jag tycker inte vi ska låta en person få förstöra en i övrigt trevlig tråd. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-10-08 02:00:17 följande:
    Det tycker jag inte du ska göra. 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-08 02:00:17 följande:
    Det tycker jag inte att du ska göra
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-08 12:11:58 följande:
    Det tycker jag inte du ska göra. 
    Men om jag är lika otrevlig i vissa sammanhang för att jag tycker och tänker fel enligt andra då ska jag inte vara kvar.  Men helt klart om jag är kvar lovar jag att inte säga något negativt. (eller försöka i alla fall)
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-08 18:50:18 följande:
    Det tycker jag inte att du ska göra
    Tack sak försöka lugna ner mig.
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-10-08 22:08:11 följande:
    Men om jag är lika otrevlig i vissa sammanhang för att jag tycker och tänker fel enligt andra då ska jag inte vara kvar.  Men helt klart om jag är kvar lovar jag att inte säga något negativt. (eller försöka i alla fall)
    Du har väl inte sagt något negativt?
    Jag förstår att du blev upprörd över personen som skrev om funktionshindrade personer här i tråden.
    Men h*n verkar ju inte vara kvar nu.
    Så jag tycker inte att du ska lämna. Du skulle bli saknad då. Glad