Gravid med BF MAJ 2024!!
Enligt BM är jag i vecka 4+3 idag. Jag måste ha räknat lite fel. Nu köpte jag ett nytt test och gav mig även på mina digitala då jag köpte två pack sist.
Testnarkoman må jag vara men kommer inte kunna sluta innan det visar starkare. Tycker inte strecket är starkt och de digitala visar som de gjorde för 4 dagar sedan.
Några kommentarer? Är så sjukt orolig nu. Tycker inte symtomen är speciellt starka heller
Hur långt efter ÄL är du? Tänker att det spelar in också hur starka strecken är. Har du tex 9 dagar mellan ÄL och BIM kommer strecken vara betydligt svagare än om du har 16 dagar.
Jag tycker inte du ska oroa dig ❤️ Veckoindikatorn kommer förmodligen slå om snart till 2-3. Det jag försöker säga är att sluta testa och vänta några dagar innan du testar igen. Så länge du inte blöder och/eller har ont finns det ingenting som visar på något annat just nu än att graviditeten går bra. Oavsett hur mycket du testar kan du inte styra över vad som händer. Jag VET att man är orolig för jag har varit där också, men du kan som sagt inte styra över något. Försök slappna av! ❤️