Gravid med BF MAJ 2024!!
Stort grattis till alla plus här 😍
Jag vill även skicka omtanke till er som redan verkar ha fått MF eller börjat blöda och hoppas allt kommer gå vägen för er.❤️ Själv plussade jag igår med veckoindikator på runt Äl+11 (fick positivt äl-test 17/8) efter missfall 5/8. Var då i vecka 6+4. Så verkar som att jag nu är gravid igen direkt efteråt, ett litet hopp för er där det kanske inte gått vägen denna gång.
Men nu är man ju så sjukt orolig för att detta kommer sluta med MF eller MA.. Saknar känslan i min första graviditet när man bara tog test två dagar och sen trodde stenhårt på att man var gravid och att allt skulle gå bra. Fick en liten chock då på tidigt ultraljud i v.9 där det visade att fostret stannat av i v.6+3. Vet inte hur jag ska göra för att få mig att slappna av.. man vill ju inte bli sådär besviken igen😔 Med dottern kunde jag väl börja andas ut lite efter v.13.. men det känns ju långt borta nu🙈
Så pågrund av min oro så väntar jag lite med att skriva in mig på listan här, men Preglife säger BF runt 10/5. Men kommer följa tråden och se hur det går för alla🤗