• SaMoE

Gravid med BF MAJ 2024!!

Hej! Ny i tråden här, har inte plussat, men hoppas på att göra det inom några dagar 😱 hur tidigt kan man egentligen testa? Och hur tidigt har ni känt av att ni varit gravida? Läste i en gammal tråd om folk som märkt direkt.. jag hade ÄL för 8 dagar sen och vet inte om jag känner av något eller om jag är skengravid för att jag hoppas såå 🥺 
    Törs inte riktigt hoppas, men är svullen, illamående, ömma bröst och molvärk i magen (nästan som mensvärk, men mensen är regelbunden och borde inte ha mensvärk så tidigt.) 🥰

• SaMoE
    Loidi skrev 2023-09-04 14:07:41 följande:
    Välkommen! ☺️
    Finnes egentligen inget direkt svar när man kan testa. Individuellt beroende på vilken hcg-produktion en sitter på ☺️
    jag plussade inte tidigare än 2-3 dagar innan bim ☺️

Symptomerna låter ju lovande, men jag skulle nog säga att du testar runt bim för att få ett sån säkert svar som möjligt ☺️🙏🏼
    Tack! ☺️ nej det är klart, har ca 5 dagar kvar till beräknad mens. Misstänker att bim står för det? 🙈 
    Ja, jag hoppas verkligen att det är symptom och inte skensymptom 🙏 
    Får testa under helgen då ☺️ och köpa hem lite olika, har rfsu testa ofta, men läste att de kan ge väldigt svaga svar (och de har dessutom gått ut i datum..)
  • SaMoE

Jag är så nervös 🙏 får fler och fler tydliga symptom, men testade med clearblues tidiga test igår som visade negativt och blev såå besviken.. så nu tänker jag försöka vänta tills iallafall fredag innan jag tar nästa. 
    Men kan man verkligen få så skarpa symptom om det inte är något? När jag läser era symptom känner jag ju igen mig i de flesta ????
    Blir isånafall mitt första, hade ett missfall vid 15 och ett utomkvedshavandeskap vid 20 (tio år sen) så kommer inte alls ihåg hur jag märkte/kände då 😩

• SaMoE
    Noelani skrev 2023-09-06 08:22:36 följande:
    Det går inte riktigt att svara på.. jag är i v.6 och har väääldigt få symptom. 

När har du BIM? 
    Jag förstår det, vill nog mer bara ha stöd än svar egentligen 😅 min sambo har ju ännu mindre erfarenhet och vi har inte berättat för någon att vi ens försöker, så kan inte prata med någon i min närhet 🙈 
    Lördag eller söndag borde bim va, cykeln varierar lite mellan 27-29 dagar ☺️
  • SaMoE

Tack för er pepp och erfarenheter 🙏 återfår hopp att det kanske är något iallafall 🥰 håller ut och testar igen med ett tidigt test på fredag tidigast och annars efter bim om den inte kommer ☺️ 

• SaMoE

Fortfarande inget plus här 😫 så frustrerande när det verkligen känns som det i hela kroppen..jag känner igen mig i allt ni skriver utan att "känna efter" för mycket.. 
    Och igår frågade min sambo mig vad de är för streck jag fått på magen från naveln och ner, jag googlade lite och såg att det också är ett tecken på graviditet.. så blev ännu mer frustrerad när det inte visade något idag heller 🙈
    Men jag inväntar bim och hoppas hoppas hoppas att mensen inte kommer under helgen ❤️ 

Svar på tråden Gravid med BF MAJ 2024!!