Tack alla ni för omtanken! Agh de känns så pissigt haha svårt och beskriva, mådde så dåligt igår efter jobbet, gick och la mig i tid för jag var så taggad på att vakna och ta dedär digitala testet och fler test stickor, och så var de helt total blankt! har haft mensvärk i flera dagar, stog först min mens skulle kommit i torsdags, men mina cyklar brukar vara runt 24-30 dagar långa, och förra månaden var den bara 23 dagar så då trodde min app ja skulle ha de i torsdags antar jag! Brukar oftast få mensvärk efter första droppen kommer, men nu har ja hafr de konstant, och idag kände jag bara att de va blött mellan bena.. och ja de va mycket direkt, inga klumpar eller så, under dagen har de även varit lite slemmiga, vilket jag aldrig brukar ha! Äl är beräknad 8 sept nu, sen får jag testa så får vi se om det blir exakt den dagen eller inte!! Men förhoppningsvis så får vi en maj bebis också! En juni, juli augusti och alla andra är också så välkomna! 🤞🏻😍 jag är ju bara 23 år.. men har drömt om detta sen jag varit liten, och äntligen så är jag och min sambo tillfreds med vardagen, hund & lägenhet och livet känns komplett och min sambo är äntligen redo för att tillsammans med mig göra detta! 🙏🏼 kram på er alla!