Äggdonation 2023/2024
Tack ❤️ Ja det är det minst sagt. Sen har vi dubbel oro då sambon inte lyckats få barn med exet heller, flertalet missfall, trots 20 års försök (46 nu, jag 35). Så trots att spermierna ser bra ut på de utförda testerna så finns ändå en oro över att ngt felar. Kliniken nekar oss att testa hälften donatorsperma nu detta tredje försöket eftersom de inte hittar ngn indikation svart på vitt med testerna som verifierar det (landstingsfinansierat). Trots omständigheterna. Så tänk om man lägger över 100?000 på ägg och sen blir de lika dåliga som med mina? Mardröm. Får se vad vi väljer som steg 4..
Ja tyvärr räknas plock som ett försök i Malmö oavsett resultat 😢.
Ja det är hoppfullt, känns lovande. 🙏
Det är så dumt att de alltid gör mycket rester på oss kvinnor men inte på männen. Ni kommer säkert fram till vad som är rätt för er, men inte enkelt när det är mycket pengar det handlar om.
Vuisin: Hur har det gått för er?
AndraSladdis: Hoppas du mår bättre och att du fått ett positivt besked.
Jag mår fortsatt bra och har sett den lilla på ett andra ultraljud, kände att jag känslomässigt behövde det för att fatta. Efter det första var jag så inställd på att hantera av bakslag att att jag ville få se den igen och kanske känna hopp och glädje. Det funkade och jag har lite mer hopp nu.