Nidblödning
Håller också tummarna stenhårt. Jag har dock haft ljusrosa på papperet vid två olika cykler nu de senaste månaderna utan att det varit något så man vet aldrig Hade aldrig haft det någonsin förut.
Håller också tummarna stenhårt. Jag har dock haft ljusrosa på papperet vid två olika cykler nu de senaste månaderna utan att det varit något så man vet aldrig Hade aldrig haft det någonsin förut.
Ja jag vet :( jag har slutat testa mig innan BIM.
På måndag :)
Spännande nästa vecka!! =)
Haha, jag fick precis fin feedback från en kollega som rörde mig till tårar verkligen. Och igår kände jag mig väldigt "on fire" (arg/bestämd) på ett sätt jag sällan brukar vara. Men det kan ju lika gärna vara PMS. Men jag har vanligtvis alltid jätteömma bröst en hel vecka innan BIM och nu känner jag ingenting (vilket också kan vara ett symtom har jag läst).
Jag ska på kräftskiva imorgon så funderar på att testa mig imorgon bitti, även fast jag vanligtvis inte testar innan BIM. Spännande men också så inställd på att bli besviken igen.
Jag tror tyvärr att det är kört för mig. Jag tog ett digitalt testa tidigt igår morse och det var negativt. Sedan imorse kom mensen en dag för tidigt. Den är dock väldigt sparsam än så länge, men antagligen är det ändå kört denna månad :( Hoppas att det går bättre för er andra!