• Dalkulla1984

Nidblödning

Hej alla!
    jag och min man försöker bli gravida. Jag hade mens från 28/7 till 2/8. Idag när jag var på toa är de lite ljusrosa på papperet. Kan de vara en nidblödning? Läst att man kan få de när ägget fäster. Nån annan som varit med om samma?

• Svar på tråden Nidblödning
  • Maymom

Ja det är inte omöjligt. Vet du när du hade Ägglossning? Hur lång brukar din cykel vara?
    Min nidblödning kom på ÄL+7 och +9. Enbart lite lite rosa på pappret, lätt att missa.
    Hoppas det är en nidblödning! 😊

• Maymom
    Dalkulla1984 skrev 2023-08-15 09:00:37 följande:

Mellan 25 och 28 dagar ungefär brukar det vara.

Gissade att du kanske låg runt 26 dagar så då låter det  som att det tidsmässigt skulle stämma att det är en nidis. 

Håller tummarna för att ägget lyckades fästa ordentligt!

• Dalkulla1984
    Maymom skrev 2023-08-15 10:37:30 följande:

Gissade att du kanske låg runt 26 dagar så då låter det  som att det tidsmässigt skulle stämma att det är en nidis. 

Håller tummarna för att ägget lyckades fästa ordentligt!

Ja hoppas de jag med! Längtar så mycket! 
  • GuldKvinnan

Håller också tummarna stenhårt. Jag har dock haft ljusrosa på papperet vid två olika cykler nu de senaste månaderna utan att det varit något så man vet aldrig Obestämd Hade aldrig haft det någonsin förut. 

• Dalkulla1984
    GuldKvinnan skrev 2023-08-15 12:12:55 följande:

Håller också tummarna stenhårt. Jag har dock haft ljusrosa på papperet vid två olika cykler nu de senaste månaderna utan att det varit något så man vet aldrig  // Obestämd Hade aldrig haft det någonsin förut. 

Vi håller tummarna för varandra❤️🥰
  • Dalkulla1984

Vill så gärna köpa ett grav test å kolla mig men man är så rädd att bli besviken gång på gång.

• Dalkulla1984
    GuldKvinnan skrev 2023-08-16 09:49:48 följande:

Ja jag vet :( jag har slutat testa mig innan BIM. 

Mm ok när har du bim??
  • Dalkulla1984
    cutepenguin skrev 2023-08-17 08:58:06 följande:

Har också BIM på måndag/tisdag 😅 Så spännande!

Åh vi håller tummarna för varandra tjejer ❤️❤️❤️
  • Dalkulla1984

Hej alla 
    hur mår alla?
    jag är extremt blödig och gråtmild idag å de brukar jag inte vara. Inte så här extremt. Är så sugen å ta ett gravtest men man är samtidig så rädd för att de ska va negativt. 

• GuldKvinnan

Haha, jag fick precis fin feedback från en kollega som rörde mig till tårar verkligen. Och igår kände jag mig väldigt "on fire" (arg/bestämd) på ett sätt jag sällan brukar vara. Men det kan ju lika gärna vara PMS. Men jag har vanligtvis alltid jätteömma bröst en hel vecka innan BIM och nu känner jag ingenting (vilket också kan vara ett symtom har jag läst). 

Jag ska på kräftskiva imorgon så funderar på att testa mig imorgon bitti, även fast jag vanligtvis inte testar innan BIM. Spännande men också så inställd på att bli besviken igen. 

• Bollin78

Hej alla, spännande att se vilka som plussar!

Jag har också himla konstig blödning just nu.
    brukar ha en cykel på ca 33 dagar, ibland färre. Nu i onsdags på dag 27 började jag att blöda. Först rosa minimala flytningar 2 dagar, sen en dag med brunt för att sedan komma några droppar rött på pappret. Sjukt konstigt för har haft mensvärk också i flera dagar som kommit och gått, och enda gången jag brukar känna så är när jag vet att det drar igång. Då har jag ca 20 minuter på mig att leta en toalett innan det börjar forsa.. men nä inget sånt än.. Tyst

kvällen innan jag vaknade till rosa flytningar satt jag på restaurang och hoppade/ryckte till i stolen för att det högg till i magen, så pass att bordsgrannarna frågade vad jag höll på med ..

• GuldKvinnan

Jag tror tyvärr att det är kört för mig. Jag tog ett digitalt testa tidigt igår morse och det var negativt. Sedan imorse kom mensen en dag för tidigt. Den är dock väldigt sparsam än så länge, men antagligen är det ändå kört denna månad :( Hoppas att det går bättre för er andra! 

• Dalkulla1984

Hej allihop 
    här står jag å mensen lyser med sin frånvaro. 5 dagar sen idag. Vill så gärna testa men är rädd att de är negativt. 
    Hade fruktansvärt ömma bröst i helgen. vidrig smärta i ryggen och så är min mage ur balans! Är lite drygt för ja har råka spärrat mitt bankkort å fått nutt kort
    meb ingen kod än. Så kan liksom inte handla om de ej tar Swish! Gift mig i somras så bytt efternamn 🥰

Svar på tråden Nidblödning