• Anonym (Anonyma killen)

Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?

Som rubriken lyder

Vad tycker ni om killar som använder stringtrosor?

Har på mig det till o från till vardags o har även bodys. Sjukt nog sitter de mycket bättre. De är snyggare. Och jag ser mycket bättre ut i de (speciellt rumpan).

Nej jag har inte liten kuk o ja jag är också förvånad hur de kan sitta bra men det är som det är

Skriv gärna din ålder, sexuella läggning och varför du tycker som du gör

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?
  • Anonym (TDK)
    Anonym (H) skrev 2023-08-19 18:19:58 följande:
    Får jag fråga varför du inte ens  skulle kunna umgås? Vanligtvis ser man ju inte vänner och bekanta i bara underkläderna
    För att jag tror att oftast är de präglade av sin läggning och visar de inte det tydligt innan så förr eller senare kryper det ändå fram. Det är inte min grej alls och jag har troligtvis inget gemensamt med dessa. 
  • Anonym (Homogay)
    Anonym (25) skrev 2023-08-19 22:38:00 följande:
    Jajamensan, det ska tydligen fläkas ut, utan minsta tanke på om folk vill se det eller inte.
    Inte ens som gay vill jag se det där. Oerhört osexigt.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Homogay) skrev 2023-08-20 00:09:30 följande:
    Inte ens som gay vill jag se det där. Oerhört osexigt.
    Ojojoj va jobbigt ni tycks ha det ni två!!!

Tror ni inte ni får räkna med att se bilder på en kille i string om ni skriver i en tråd som handlar om just det?

Vad gör ni då överhuvudtaget här?
  • Anonym (Homogay)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-08-20 01:43:04 följande:
    Ojojoj va jobbigt ni tycks ha det ni två!!!

Tror ni inte ni får räkna med att se bilder på en kille i string om ni skriver i en tråd som handlar om just det?

Vad gör ni då överhuvudtaget här?
    Svarar på frågan vad vi tycker om män i string och diskuterar män i string.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Homogay) skrev 2023-08-20 07:12:25 följande:
    Svarar på frågan vad vi tycker om män i string och diskuterar män i string.
    Fast du har det uppenbarligen oerhört jobbigt med att se en bild på kille i string?
  • Anonym (L)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-08-20 08:27:45 följande:
    Fast du har det uppenbarligen oerhört jobbigt med att se en bild på kille i string?
    Och du har det uppenbarligen oerhört jobbigt med att det finns människor som tycker det är avtändande med män i stringtrosor.
  • Anonym (Homogay)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-08-20 08:27:45 följande:
    Är mer av graden "lätt irriterande" än "oerhört jobbigt". Förövrigt, vad anser du om oönskade penisbilder från män? Det här är precis samma grej som det, men du tycker det är "stunning and brave" för att det är gay.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Homogay) skrev 2023-08-20 08:37:22 följande:
    Är mer av graden "lätt irriterande" än "oerhört jobbigt". Förövrigt, vad anser du om oönskade penisbilder från män? Det här är precis samma grej som det, men du tycker det är "stunning and brave" för att det är gay.
    Varför har du det så jobbigt med killar som är gay?

Tror det kan vara klokt att skilja på oönskade dickpics och en bild på en snygg kille i en tråd som illustrerar ämnet som diskuteras.

Vi är ju här i tråden med flit sas, för att vi väljer det och önskar det, eller hur?

Då är det ju inte fel att visualisera med bilder det som diskuteras, tvärtom uppmanar jag fler män här att visa vad de bär närmast kroppen!! Tungan ute
  • Anonym (L)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-08-20 08:50:44 följande:
    Varför har du det så jobbigt med killar som är gay?

Tror det kan vara klokt att skilja på oönskade dickpics och en bild på en snygg kille i en tråd som illustrerar ämnet som diskuteras.

Vi är ju här i tråden med flit sas, för att vi väljer det och önskar det, eller hur?

Då är det ju inte fel att visualisera med bilder det som diskuteras, tvärtom uppmanar jag fler män här att visa vad de bär närmast kroppen!! Tungan ute
    Den du skriver till är ju själv gay?
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (L) skrev 2023-08-20 08:36:32 följande:
    Och du har det uppenbarligen oerhört jobbigt med att det finns människor som tycker det är avtändande med män i stringtrosor.
    Inte alls, det är ytterst upp till var och en vad man väljer och vad man gillar.

Däremot är jag för större acceptans och tolerans för killar som väljer kvinnounderkläder - och det är rätt många - och en mer avslappad inställning överlag.

När kvinnor lånar boxershorts, t shirt eller skjortor av sina män är det fullt ut accepterat men alldeles för dålig acceptans för när män bär kvinnligt.
Svar på tråden Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?