• Bejje

Penis 22 cm. Hur många har det?

Anonym (Kung På Landet) skrev 2023-09-14 22:20:17 följande:
    Såklart att allt som skrivs på Familjeliv och andra forum stämmer.

Kan länka till penislängds-trådar som bevisar att snittlängden på de som svarar är cirka 21 cm.

När jag var liten sa man att "Får du inte 20 cm kommer du aldrig kunna kalla dig en riktig man".

Kom inte här och sprid fake news!

Jag tror att penisar i Sverige kan vara större än snittet i världen, baserat på vad jag sett i manliga duschområden.

Men men, dom är ju så klart slaka och går inte jämföra med errigerade, då en person med liten penis kan ha länge erigerad penis än någon med längre slak penis.

Men i alla fall så verkar nog de allra flesta jag sett ha mindre än 20 i alla fall.
    Skulle tro att många ligger runt 15cm och det ligger i linje vad jag har hört om Sverige att genomsnittet i Sverige skulle vara runt 15cm erigerad.

Låter rimligt tycker jag.

Stor skulle vara 18, gigantisk skulle vara över 20.

• Bejje
    Anonym (Skrattar ihjäl mig) skrev 2023-09-15 07:52:09 följande:

Javisst, är du 273 cm lång som världens längste man var så kan jag nog tänka mig att du har en rejäl dase. Enligt det här forumet verkar halva sveriges manliga befolkning vara utrustade på det sättet. 

Men okej, jag får mig iallafall ett gott skratt

Som straight man, så har jag så klart inte så bra koll påpensilängder,i alla fall inte i errigerat tillstånd, sådär har nog kvinorna här i forumet bästa svaret.

Klart de inte står med linjal,tumstock eller måttband, men de kanske har haft något längre förhållande med en man som de vet penislängden på och och kan därför gissa vad andra de legat med har haft för längd.

Min gissning är att de flesta ligger under 20 och närmare 15cm.
  • Bejje

Nu var det väldigt länge sedan jag gick i skolan, men då jag gjorde det så var vi på högstadiet 28 st i en och samma klass.

Tror vi var typ 15 killar.
    Eftersom man duschar efter idrott, så har man ju sett saker och då tror jag att kanske 2 utav dessa 15 var runt 20 cm eller mer.

Kan inte säga säkert eftersom de "oftast" var slaka, men har tyvärr sett ett par som fått för sig att runka i duschen, men skulle tro att de allra flesta var under 20c, i alla fall.

• Bejje

Sen ligger inte allt på killen heller.

En vältränad kvinna kommer garanterat njuta mer av en medelstor penis och inte minst mannen än en fet kvinna som knappt rör sig.

Jag som man har legat med allt möjligt. Om kvinnor är smalare till medel och tränar lite i alla fall så blir det mycket skönare för mig och henne.

Är hon tjock och knappt gör något så blir hon slapp och kommer inte känna så mycket från en normalstor penis och inte killen heller.

Så det bästa för alla är att tjejen gör sin del av det hela också.

Svar på tråden Penis 22 cm. Hur många har det?