Inlägg från: Anonym (Kosmos) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kosmos)

Penis 22 cm. Hur många har det?

Jag själv har 21cm mätt från ovansidan och träffat på några med betydligt större än min. Bl a två gamla bekanta som enligt egen utsago har runt, eller strax över, 25 cm. Efter gemensamma besök i pissoaren har jag ingen anledning att misstro deras utsagor. Betydligt större än min, åtminstone i slakt.

Hört ryktesvägen om ytligt bekanta som ska haft liknande storlek. Bla rykten som florerade på gymnasiet om två individer som skulle haft den storleken, eftersom folk sett deras kön i duschen så lär det iaf legat någon sanning i ryktena. 

Så det finns absolut folk som har 22 cm och större. Sen är de ju de som är väldigt avvikande som man hör talas om, så helt vanligt är det såklart inte. Nu är jag vuxen och sånt diskuteras inte, så numera får man knappast höra talas om sånt längre. Inte så ofta man besöker pissoarer med andra sedan man slutade gå på nattklubb. Så lär finnas ett mörkertal bland folk man träffat. 

Gällande djupet på kvinnors vaginor, som någon här påstod var 13-16 cm, så är de i regel ordentligt töjbara vid ordentlig upphetsning. Har kanske haft sex med ett 50-tal, har nog bottnat i de flesta vid djuppenetration, kan såklart inte redogöra för alla fylle-ons i den detaljer. Bara enstaka jag legat med som upplevt det som problematiskt med längden, med rätt upphetsning och djuppenetration på rätt sätt har de flesta uppskattat det. Finns erogena zoner längst därinne. Men krävs ofta att de är ordentligt upphetsade och att man ?stöter i? rätt. Vissa kvinnor är mer känsliga än andra.

Eftersom det oftast krävs djuppenetration för att jag ska känna botten med mina dryga 20 centimeter så kan knappast gemene kvinnas djup vid upphetsning vara 13-16 cm. Kanske 16, men 13 låter totalt orimligt och åtminstone jag har aldrig stött på någon som är så grund.

• Anonym (Kosmos)

Till skratta ihjäl sig:

Givetvis har tjejer dålig koll hur stor en penis faktiskt är. Givetvis överdriver många kollar när de berättar. 

Men även om riktigt stora snoppar är ovanligt så är det inte osannolikt att en tjej får uppleva det, och att tjejer överlag kanske har mer erfarenhet av stora snoppar än små och får en skev bild. I synnerhet någon med många tillfälliga förbindelser.

Större självförtroende = större chans att få ligga.
    Sämre självförtroende = mindre chans.

Sen gör vi en förenklad generalisering och tänker oss att ju större penis, desto bättre självförtroende. Ju mindre penis, desto sämre självförtroende = tjejer kommer i högre utsträckning stöta på större penisar.

Har du extremt stor och ett rykte om dig, kommer du få ligga extra mycket. Du drar till dig size queens och nyfikna tjejer som vill testa en stor. Med det inte sagt att de kommer älska det, ungefär samma sak som att många killar vill testa ligga med en tjej med gigantiska sillisar men inte vill ha det hos rn flickvän. 

Säg då en kill med 25 cm, gott självförtroende och ett rykte om sig. Han har under sitt liv 200 sexpartners, dvs ganska många tjejer kommer få uppleva en 25 cm. Sen en kille med 9 cm och dåligt självförtroende, han får ligga med 2 tjejer under sitt liv. Tjejer drar sen slutsatsen att det är vanligare med 25 än 9 cm. 

En tjejs erfarenhet behöver inte vara representativt i en befolkning. 

Givetvis finns det oskulder med gigantiska penisar, och grabbar en bit under medel som får ligga hur mycket som helst. Men till viss del lär penisstorlek korrelera med självförtroende, som i sin tur korrelerar med antalet sexpartners.

• Anonym (Kosmos)
    Anonym (Patten) skrev 2023-09-19 10:00:26 följande:

Läste en artikel i Expressen att idealpenisen var 14-16 cm o de låter ganska bra för min killes mätte vi till ca 16-16,5 vid stånd förra veckan. 

Har läst en annan där en grupp kvinnor fick skatta utifrån 3D printade penisar deras ideal. Både one night stands och förhållande var drygt 16. Aningen större ideal för one night stands. Var dock en relativt liten studie. 

Läst en annan större studie där kvinnor typ fick skatta vad som var för litet, vad som var skönt och vad som var för stort. Utifrån svaren där vill jag minns att det var mellan 16-20 som var idealet där. Betydligt fler deltagare, men baserat på självskattningar om jag minns rätt. 

Har inte allt för stor tilltro till sådan artiklar. Penisstorlek, och föreställningar om vad kvinnor vill ha, är en källa till oro och ångest för många män. Hade medierna pumpat ut artiklar där stora penisar glorifieras hade det kunna påverka folkhölsan negativt. 

Personligen tror jag att för de allra flesta inte att storleken är avgörande, att en bra penis är en bonus. Förutsatt att den är nog stor för att göra det skönt, och för gemene kvinna räcker säkert en normalstor (14-16) gott och väl. Många nöjer sig säkert med mindre. Även om det såklart existerar size queens.
Svar på tråden Penis 22 cm. Hur många har det?