Han ångrar sig, Kan man hitta tillbaka?
Gissningsvis har den andra kvinnan lämnat din fd man så nu står han ensam och då vill han tillbaka.
Om du var ensam med barnen hemma och han var ute och festade, varför vill du tillbaka till det?
Gissningsvis har den andra kvinnan lämnat din fd man så nu står han ensam och då vill han tillbaka.
Om du var ensam med barnen hemma och han var ute och festade, varför vill du tillbaka till det?
Vet att det låter jättekonstigt . Men tycker nästan lite synd om honom. Vet att jag inte borde. Men jag var helt förstörd i 2 månader och han började dejta henne under tiden vi bodde i hop. Det var fruktansvärt. Efter någon vecka började jag inse att jag faktiskt kände mig fri, fri från att någon styrde mitt liv.
Att sitta ensam jämt och vänta och hoppas på att han ville umgås med mig någon kväll.
Nu går tankarna att han kanske kommer ändra sig i såfall om vi blir tillsammans i gen. Men jag vet innerst inne att det inte stämmer. Bara så svårt att stå emot. Han har talets gåva och vet Vilka punkter han ska trycka på.
Han fick reda på den nya dejten, efter det började han me detta.