Inlägg från: Anonym (Tröttsamma män) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tröttsamma män)

Lack och läder

Anonym (A) skrev 2024-04-30 02:31:49 följande:
    Hänvisar till inlägget du citerade igen då. Eftersom allt det där är nått du hittat på..
    Jag har inte hittat på nånting. Det är du som inte klarar av att tolka inlägg.
    Anonym (A) skrev 2024-04-30 02:36:48 följande:
    Det gör du ju, du har ju skrikit i fyrtiosju hela sidor nu att alla antastar dig ju.. 

Är du pervers eller har du svårt o titta bort när folk umgås? Är du en sån där "kukk"?
    Ren lögn från dig. Har aldrig sagt att precis alla gjort detta. Bara de som skriver obscena inlägg vilket inte har på forumet att göra som sagt.

Nej, dina kukk-fantasier kan du behålla för dig själv.
    Anonym (A) skrev 2024-04-30 02:42:46 följande:
    Det är ju bara trycka på visa endast såser du ju vad du skrivit ju....?

Jo du är en kukk queen.. gillar att skrika och titta på..
    Jag har fortfarande aldrig sagt något om att precis alla härinne är vulgära nej.

Nej, du projicerar bara din egen cuckiga inceldom på mig, det märks tydligt.
    PunkPyret skrev 2024-05-11 22:56:06 följande:
    Du har ingen som helst rätt att tala för ¨oss kvinnor härinne¨! Du får som alla andra nöja dig med att tala för dig själv och ingen annan. (Fast du är rätt komisk med alla dina olika nicks i olika trådar. Skrattande)

Denna delen av familjeliv.se heter sex och samlevnad. Om du inte vill läsa när folk skriver om sex så är ju det enklaste att inte läsa i denna tråden. Elementärt, faktiskt!
    Själv har jag t ex noll intresse för fotboll, alltså håller jag inte på och skriver på olika fotbollssajter om hur andefattigt det är att titta på fotboll....
    Jag talar för alla normala kvinnor som inte har sexuella störningar jo. Och för kvinnor som faktiskt är kvinnor och inte män som gömmer sig bakom kvinnliga nick.

Och igen - sex och samlevnad på detta forum inbegriper inte sexnoveller eller sexchattande utan är menat att diskuteras neutralt. 
    Lazzi skrev 2024-05-14 18:27:49 följande:
    Lite lustig du med hemligt nick inte vågar stå för ditt 
    O de lilla jag har läst här inne så i te tror jag de är många som ligger o onanera till de 
    O sexchatta har jag inte sett heller 
    Hemligt nick är jag tvungen att ha i trådar som denna eftersom det finns många pervoincels på forumet som annars spammar kvinnors inboxar med diverse snusk och oanständiga förslag. Jag slipper sånt då ni inte kan nå mig på detta namn, pilutta er.

Då tror vi olika. 
    Skyline86 skrev 2024-05-19 10:27:48 följande:
    De flesta människor har fetischer av något slag. Att ställa sig emot det blir nog rätt fort jäkligt konstigt.
    Nej, det har dom inte. Fetischer står nämligen för ett avvikande sexuellt beteende eller preferenser, d.v.s., något som majoriteten av befolkningen inte ägnar sig åt.
    PunkPyret skrev 2024-06-02 22:25:10 följande:
    Nej! Du har ingen som helst rätt att utse dig själv att tala för människor som inte har gett dig befogenhet att tala för dem. Oavsett om du utnämner dem till ¨normala¨ eller något annat. Och jag har inte sett en enda här inne som har utnämnt dig att föra deras talan.
    Jag talar för alla normala kvinnor jo. Så mycket jag vill.
    Normala människor har inga fetischer eftersom fetischer är avvikande störningar och något en minoritet av folket ägnar sig åt.
    PunkPyret skrev 2024-06-02 22:53:11 följande:
    Fortfarande har jag inte sett en enda här som har utsett dig att tala för dem. 
    Så NEJ, du talar endast för dig själv.
    Och inte för någon annan. Det gör inte jag heller. Jag talar också för mig själv. 
    Det är det som är demokrati. Alla äger sin egen röst, ingen annan kan beslagta den.
    Nej, det gör jag inte. Jag talar för de flesta personer som inte har en porrskadad trasig hjärna.
    Anonym (Lackis) skrev 2024-06-04 18:30:44 följande:
    Jag tror din fetish är att reta upp folk på forum.
    Då tror du fel. Är inget troll. Folk som desperat måste blottlägga sina sexuella störningar däremot. Där har vi de verkliga provokatörerna.
    MrBundy skrev 2024-06-03 20:36:56 följande:
    Om jag får välja föredrar jag tjejer med lack och läder framför de som är envisa och jobbiga  // Cool
    Då kan du få det svårt att hitta någon eftersom de flesta kvinnor inte gillar män med porrska fetischer.
Svar på tråden Lack och läder