Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-23 01:48:42 följande:
Jag kan inte förklara mig mer tydligt heller så. Personer är inte per automatik homofober eller religiösa bara för att de inte vill se ett familjelivsforum förvandlas till en ren porrsajt där folk skriver ner grova sexnoveller om sina egna fetischer, samtidigt som de sitter och onanerar till folks svar.
Till alla inceltroll härinne - var anständiga nog att ge oss kvinnor härinne en fristad från er egen sexfixering. Vänd er nån annanstans. Det finns typ tusen olika sexsajter online. Familjeliv är INTE en av dem.
Du har ingen som helst rätt att tala för ¨oss kvinnor härinne¨! Du får som alla andra nöja dig med att tala för dig själv och ingen annan. (Fast du är rätt komisk med alla dina olika nicks i olika trådar.
)
Denna delen av
familjeliv.se heter sex och samlevnad. Om du inte vill läsa när folk skriver om sex så är ju det enklaste att inte läsa i denna tråden. Elementärt, faktiskt!
Själv har jag t ex noll intresse för fotboll, alltså håller jag inte på och skriver på olika fotbollssajter om hur andefattigt det är att titta på fotboll....