Anonym (Tant Sunshine) skrev 2023-08-01 21:54:55 följande:
Så du går igång på samma saker som min man, vad trevligt, och säkert inte ovanligt alls. Min man har alltid tjatat på att han vill att jag ska ha höga skor och stövlar, men det tog faktiskt en tid innan han vågade erkänna att verkligen gillade att jag skulle låta honom kyssa och smeka dom, gärna där jag beordrar honom att gå ner på knä och göra det eller att jag vi helt enkelt ligger och myser och jag bestämt trycker upp klacken mot hans ansikte och han får kyssa dom. Gärna med sexiga kläder i lack och läder så klart. Först tyckte jag det lät jättemärkligt men jag måste erkänna att jag gillar våra lekar eftersom jag känner min makt på ett sexigt sätt. Jag ser hur mycket han tänder på det och det inspirerar mig ännu mer att göra sådana här saker med honom. Han blir min slav liksom och jag blir en sexig gudinna som sky dyrkas, haha. Jättelustigt, eller hur, men att förspelsleka och knulla i klackar, lack och läder gör mig faktiskt både sugen och jättevåt och han blir ju hur kåt och hård som helst och kan ibland ladda om och komma en gång till, vilket inte hände tidigare. Ja nu har jag avslöjat alldeles för mycket om våra privata lekar hemma i sovrummet haha, men jag tror faktiskt inte att du och min man är dom ända killarna som tänder på detta. Jag går ju ganska ofta i högklackade skor och jag både ser och upplever hur detta uppmärksammas av män och grabbar men kanske inte alla vågar ta upp det med frun eller flickvännen men det är ju synd för båda kan ha kul med detta tillsammans.
Barn som leker utvecklas. Vuxna också