Inlägg från: Anonym (Nyfiken och intresserad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken och intresserad)

Lack och läder

Anonym (Femme) skrev 2023-07-29 14:27:29 följande:

Varför tycker du det är sexigt?

Skulle jag tjäna på att klä mig så? Vad I så fall? Pengar, framgång, få fler vänner eller vad?

Eller skulle jag förlora på att klä mig så? Dvs förlora privilegier i jobbet, bli bortsett av gruppen, sänka mig i status/förlora status, och således inte bli befordrad utan förlora pengar på det? 

Dessa män som skulle tycka detta var sexigt, hade de gett mig mer än vad jag skulle förlorat på att klä mig så?

För vems skull ska jag klä mig så och varför?

Vad hade jag fått ut av det, som jag inte hade fått ut mer av att klä mig elegant och anständigt?

Det är väldigt många frågor i ditt inlägg - och svaren på frågorna är det väl rimligen bara du själv som kan ge.Obestämd
    Anonym (Tant Sunshine) skrev 2023-08-01 21:54:55 följande:
    Så du går igång på samma saker som min man, vad trevligt, och säkert inte ovanligt alls. Min man har alltid tjatat på att han vill att jag ska ha höga skor och stövlar, men det tog faktiskt en tid innan han vågade erkänna att verkligen gillade att jag skulle låta honom kyssa och smeka dom, gärna där jag beordrar honom att gå ner på knä och göra det eller att jag vi helt enkelt ligger och myser och jag bestämt trycker upp klacken mot hans ansikte och han får kyssa dom. Gärna med sexiga kläder i lack och läder så klart. Först tyckte jag det lät jättemärkligt men jag måste erkänna att jag gillar våra lekar eftersom jag känner min makt på ett sexigt sätt. Jag ser hur mycket han tänder på det och det inspirerar mig ännu mer att göra sådana här saker med honom. Han blir min slav liksom och jag blir en sexig gudinna som sky dyrkas, haha. Jättelustigt, eller hur, men att förspelsleka och knulla i klackar, lack och läder gör mig faktiskt både sugen och jättevåt och han blir ju hur kåt och hård som helst och kan ibland ladda om och komma en gång till, vilket inte hände tidigare. Ja nu har jag avslöjat alldeles för mycket om våra privata lekar hemma i sovrummet haha, men jag tror faktiskt inte att du och min man är dom ända killarna som tänder på detta. Jag går ju ganska ofta i högklackade skor och jag både ser och upplever hur detta uppmärksammas av män och grabbar men kanske inte alla vågar ta upp det med frun eller flickvännen men det är ju synd för båda kan ha kul med detta tillsammans.
    Hej!

Tack för att du så generöst väljer att dela med dig av hur ni har berikat er relation och samliv genom att använda rollekar tillsammans med dessa klassiska attribut. 

Jag kan garantera att det är många par som känner igen sig i det du berättar om, inklusive jag och min fru. 

Det är roligt att få bekräftelse på att det finns fler som insett vilken kolossal kraft och inflytande såna här lekar som anspelar på höga klackar och erotiskt laddade plagg/ material verkligen har. Njut av det och låt det ge energi till dig och din livskamrat..

Och använd gärna dessa attribut även i det sociala samspelet i livet utanför parrelationen också. 
    Att välja att bära exempelvis höga klackar eller nåt enstaka erotiskt laddat plagg som anspelar på maktförskjutning till din fördel tillsammans  med en i övrigt formell klädsel i arbetslivet eller bland vänner och bekanta, på stan etc kan ge många fördelar för dig. Precis på samma sätt som du får i er parrelationGlad

Grattis till din insikt och lycka till!
    Anonym (Snyggt egentligen) skrev 2023-08-03 18:20:34 följande:

En fråga rent allmänt: Om en kvinna klär sig i nån slags latex/läder outfit och förför en man kommer han då förvänta sig att det blir nån slags bdsm och känna sig lurad när sexet bara blir väldigt lätt "dominans" att hon styr (utan förnedring/våld) men sexet är vanilj/vanilj+  ?

Jag tror jag hade sett riktigt het ut i en sån outfit och det hade vart kul att överraska med, men inte om han förväntar sig bdsm.

Som det svarats här i tråden tidigare: det är nog väldigt svårt att svara generellt på.

Om jag ändå ger mig på en gissning så är jag väldigt övertygad om att den absoluta merparten av de män som skulle få förmånen att bli förförd av dig i nån slags latex och/ eller läder outfit skulle nog inte alls ha förväntningar på nåt sätt att det skulle utvecklas mot bdsm. De skulle nog bara vara väldigt glada över att du öppnar för lek och bus. 

Är du orolig så förklara vad du har för avsikter om partnern under tiden verkar få förväntningar som du inte är bekväm med. Det ska vara kul och spännande - inte kännas på ett sätt så det blir obekvämt och olustigt.

Go for it! Självklart.
    Vi lever bara en gång - lek och ha kul. 

Jag personligen: skulle blivit typ hur kåt som helst av det. Och jag som sagt tror de flesta skulle reagera likadant. 
  • Meddelande borttaget
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-03-31 15:06:17 följande:
    Är detta något din respektive också uppskattar?
    Det finns absolut ett intresse även hos partnern ja, men det är nog i ärlighetens namn inte lika mycket drömmar, fantasier och passion kring detta hos min partner som hos mig. 

Jag tycker det är fantastiskt. Känslan, utseendet och utstrålningen med tydliga erotiska undertoner är härligt busigt och stämningshöjande.

Try it and you like it!!
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-04-18 23:05:19 följande:
    Trevlig halmgubbe från dig, dumbom. Har aldrig försökt hindra någon från att ha en annan åsikt än min. Bara påpekat sanningen - att män med fetischer har en störning och är onormala. Och att de borde prata med en psykolog istället för att pådyvla andra sin egen störning likt hur det ser ut härinne varje dag i princip.
    Och de kvinnor som har fetischer - de är helt annorlunda än männen då?
    Stackars dig. Suck...!
Svar på tråden Lack och läder