Inlägg från: Anonym (Femme) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Femme)

Lack och läder

Varför tycker du det är sexigt?

Skulle jag tjäna på att klä mig så? Vad I så fall? Pengar, framgång, få fler vänner eller vad?

Eller skulle jag förlora på att klä mig så? Dvs förlora privilegier i jobbet, bli bortsett av gruppen, sänka mig i status/förlora status, och således inte bli befordrad utan förlora pengar på det? 

Dessa män som skulle tycka detta var sexigt, hade de gett mig mer än vad jag skulle förlorat på att klä mig så?

För vems skull ska jag klä mig så och varför?

Vad hade jag fått ut av det, som jag inte hade fått ut mer av att klä mig elegant och anständigt?

• Anonym (Femme)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-31 12:41:58 följande:

Håller helt med om att det kan se trashy ut om det blir för mycket men med stil och i lagom mängd blir det ofta väldigt snygg, elegant (beroende på de övriga kläderna) men också oerhört sexigt.
    Det är ju i princip bara tjejer/kvinnor som bär skinn och lack. Hur ser ni tjejer på om en man skulle ha t ex skinnbyxor eller rent av lackbyxor eller en skinnskjorta?

Om personligheten, utseendet och livsstilen på mannen lever upp till de kläderna: Mannen måste köra MC för att berättiga skinnbyxor  Helst vara hyfsat ung, snygg och vältränad och tatuerad. Domenant och erfaren. Intresserad av bdsm. Då passar skinn. Kan ju inte klä sig så om inget annat kan leva upp till marknadsföringen. 
Svar på tråden Lack och läder