Anonym (Tant Sunshine) skrev 2023-08-01 18:32:34 följande:
Lack och läder
När det gäller just högklackade skor och stövlar, lack, latex och läder, hur är njutningen för er män jämfört med oss tjejer?
killar är ju ofta visuella, min man vill gärna kyssa och känna på mina klackar som förspel och helst att jag beordrar honom att göra det som en del av leken. Är det vanligt?
Jag känner mig mest kvinnlig och lite dominant vilket är lite kul och pirrig. Hur gör och känner ni? Jag leker ju bara med min man och har inte så mycket att jämföra med som vissa andra här.
Hej,
Du får gärna beskriva (utveckla) den njutning du har för lack och läder mm?
Jag vet inte om jag kan beskriva det på något annat sätt än du gör ovan. För mig utstrålar det, om det sker med stil, självsäkerhet, sexualitet, att man är en person som vågar synas och ta plats. Du nämner dominans vilket jag håller med om. Om det du skriver om din man är kanske inte så vanligt men vem vet. Själv går jag igång på samma saker som din man och för mig handlar det nog, förutom om kläderna om att en dominant kvinna, i mina ögon, är en kvinna som visar engagemang, vad hon vill och självsäkerhet i sexlivet. Det uppskattas!