Inlägg från: Anonym (Ella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ella)

Sambo drack hel spritflaska själv

Har en vän som drar i sig 1,2 liter ren sprit på en kväll? man kan prata med honom, han kan köra bil och gå utan att han vinglar?.. han är gravt alkoholiserad 

• Anonym (Ella)
    RaYzLeR skrev 2023-07-26 22:19:49 följande:
    Kör han bil efter att han druckit 1,2 liter ren sprit?
    Ja, han kan bli fyllehungrig eller behöva handla mer sprit på bolaget innan stängning. som sagt han är alkoholist. Och tro mig jag har ringt polisen. Men han är sjuk
  • Anonym (Ella)
    RaYzLeR skrev 2023-07-26 22:19:49 följande:
    Kör han bil efter att han druckit 1,2 liter ren sprit?
    Ja, han kan bli fyllehungrig eller behöva handla mer sprit på bolaget innan stängning. som sagt han är alkoholist. Och tro mig jag har ringt polisen. Men han är sjuk
  • Anonym (Ella)
    Guldnovan skrev 2023-07-26 23:23:57 följande:
    "kan köra bil" och du stoppar inte det? 
    Jadu, jag kan ringa polisen. Går jag på och ska förhindra fysiskt så slår han mot mig. andra kvinnor som sagt emot honom har han slagit sönder i ansiktet. Polisen har fått komma till honom många gånger för att grannar ringt pga att han misshandlat kvinnor i sin bostad. Han är sjuk och det är inte mitt ansvar. Jag vet att situationen är som den är men jag tänker inte vara hans extramorsa eller slagpåse. Vill någon annan badda pannan på ett fyllo så är man varmt välkommen att göra detta. 
  • Anonym (Ella)
    Guldnovan skrev 2023-07-26 23:40:58 följande:
    Man tar bilnycklarna. Sen ringer man polisen. 
    Jag är inte han partner. Jag bor inte med honom?. Det är inte min uppgift och har man försökt detta en gång och blir slagen med knytnävar mot struphuvudet och huvudet och han drar fram en stor kökskniv framför än och bara flinar.,? han är sjuk och sådär sjuka människor ska inte vanligt folk behöva hantera. Det går till en viss gräns? jag har ringt många gånger. Vad hjälper det? när det kommer till mord av kvinnor så är kombinationen av psykisk sjukdom och missbruk en vanlig gärningsperson. Men om du vill rädda världens fyllon och leka hjälte så är det valfritt. Det är lite som att gå in till vargarna på någon djurpark? det är inte någon mysstämning där. 
Svar på tråden Sambo drack hel spritflaska själv