Inlägg från: ElissaLevin |Visa alla inlägg
  • ElissaLevin

Blir ni pappor arga när era fruar lägger sig i när ni säger till barnen

Hur reagerar ni pappor , ifall ni säger till ers barn på skarpen , o sen kommer eran fru / eller mamma till barnet/barnen o lägger sig i exempelvis sluta nu , du behöver inte bli arg på det här . Elle vad håller du på med ? 

jag har märkt att min man blir otroligt arg på mig om jag lägger mig i när han säger till barnen ! Han säger att jag framstår han som en dålig pappa när jag ? räddar ? barnen från deras grej ?. Att jag ska sluta lägga mig i o bara försöka va tyst om han prata me dom eller om han exempelvis skulle bli arg över något han inte tycker är ok. han lägger sig aldrig i när jag säger till banren utan är tyst då ? men de är svårt som mamma att vara tyst. eller är de jag som är så bara ? 

• Svar på tråden Blir ni pappor arga när era fruar lägger sig i när ni säger till barnen
  • ElissaLevin

Och när jag säger räddar barnen menar jag givetvis inget allvarligt utan mer räddar dom ur hela konflikt grejen 

Svar på tråden Blir ni pappor arga när era fruar lägger sig i när ni säger till barnen