Inlägg från: Hejvärldenhej |Visa alla inlägg
  • Hejvärldenhej

BF april 2024

Heej! Joinar :)))) så glad har inte vågar tro på det men idag skulle jag fått mens men så fick jag detta istället

• Hejvärldenhej
    4/4 Lilja3389, 2a barnet
    5/4 Sally101, 1a barnet
    5/4 JenniferO, 4e barnet
    6/4 Rödluvan93, 1a barnet
    9/4 Sparks728, 3e barnet
    9/4 Hejvärldenhej, 1a barnet 
    10/4 Janbo, 1a barnet
  • Hejvärldenhej

Men det borde väl va lugnt September?  Om de testen är på 25? Antar att man brukar räkna med 14 dagars lutealfas som ?normalt? även fast det inte är så för de flesta? Men jag vet inte såklart, första gången för mig, men har bara tagit tidiga med 10, och idag med veckoindikator som går att ta innan bim, men säkrast från bim! Så ett streck på 25 är ändå ett streck tänker jag!!

• Hejvärldenhej

Jag håller alla mina tummar för dig SeptemberB❤️❤️❤️
    Och dig med Janbo!! Hoppas det bara stiger långsamt 🤞💛❤️❤️

• Hejvärldenhej

Åh så ledsen att det inte blev något!!

och glad för er som plussa - hoppas dom klamrar sig kvar nu 🙏🙏

Jag berättar för de flesta i min närhet faktiskt! Jag orkar inte hålla på att smyga och är för pirrig för att va tyst. Och jag kommer bli ledsen om det inte går vägen och då kommer jag vilja ha förståelse för det tänker jag. Men kommer inte sprida på instagram/jobbet förrän det syns att ttror jag:)

• Hejvärldenhej

Så många aprilbebisar💖💖

måste kolla: några fler som ser på er mage att den förändrats redan? Själv v6+3 😅 alltså ingen som inte känner mig skulle se det. Men jag har liksom inte nån direkt mage vanligtvis, framförallt inte på morgonen, men nu putar den allt. Har fått köpa ett par jeans en stl förstora för att på eftermiddagen/kväll kan jag inte ha mina vanliga 😄 Tarmar såklart men ändå!

Svar på tråden BF april 2024