BF april 2024
Hej!
Jag ska nog snart också våga lägga till mig i listan. Men jag fick 1-2 imorse och bröt såklart också upp testet, hehe. Men jag tycker mitt mer liknar 2-3 när jag ser bilderna ovan. Är det inte lite konstigt? Man blir ju orolig.
Hej!
Jag ska nog snart också våga lägga till mig i listan. Men jag fick 1-2 imorse och bröt såklart också upp testet, hehe. Men jag tycker mitt mer liknar 2-3 när jag ser bilderna ovan. Är det inte lite konstigt? Man blir ju orolig.
Inte lagt till mig på listan men BF 12 april. I förrgår hade jag en rosa flytning och sen lite brunt efter det. Igår inget. Idag lite mer mängd, rödbrunt. Mest brunt men absolut lite färskt blod också. Behöver knappt ens något trosskydd, kommer bara när jag går på toa. Någon som haft liknande? Har det varit missfall?
Varit på kontroll nu och allt såg bra ut, hjärtat slog så fint!
Jag ska på tidigt ultraljud imorgon! så nervös!! enligt min beräkning ska jag vara i v 7+2 då. Är rädd att det ska vara för tidigt för att se något Men hoppas 🙏
Har ni gjort något ultraljud ännu? :)
Rosen3: gick inte att citera men ett lågt TSH som du har indikerar ju snarare normala-höga värden av T3 och T4 (alltså själva hormonet). Så då vill läkaren självklart inte substituera dig med Levaxin och alltså mer hormoner ☺️
Hej på er!
Hur har ni det med illamående och matintag? Känns som jag behöver äta hela tiden för att inte må illa, orolig över (för stor) viktuppgång? tips på bra mättande mellanmål?
v 7+1 här! Fått se ett hjärta på vul ❤️
ps. Kan inte hitta gruppen på Facebook? länken funkar inte heller. Men den kanske inte finns kvar?
Ja det va det jag tänkte med, jag ska göra kub och fått tid för det också i v 15 (dagen innan inskrivningen). Jag har ringt och försökt få tidigare tider men dessa va de tidigaste de hade (trots att jag ringde direkt efter jag plussat i v 5 eller va det va).
Men är det för sent att göra kub då? Försökte hitta info om hur det brukar se ut med besök på mvc osv, men på min region står det typ bara att det är olika beroende på graviditeten och hur många barn man fött tidigare osv. I förra graviditeten hade jag inslrivningsbesök i v 7 tror jag.
Någon som är en bättre informationshittare kanske har en länk till nån sida med info om sånt här? Känner att jag inte kan ringa och klaga och be om ny tid om jag inte har nåt att hänvisa till typ...