Inlägg från: Rödluvan93 |Visa alla inlägg
  • Rödluvan93

BF april 2024

Hej, jag plussade för första gången på 2 år i fredags och det känns helt otroligt och overkligt. Är helt överlycklig ❤️ detta är vårt första barn med beräknad BF 6/4.

Trots att de är väldigt tidigt så ringde jag mvc ganska omgående då jag äter Levaxin mot min sköldkörteln och dom bokade in mig nästa onsdag för blodprov 😊 kändes väldigt skönt att bli omhändertagen så snabbt!

Ska bli så himla kul att få följa er alla!

Lägger in mig på listan 😊

BF April 2024

4/4 Lilja3389, 2a barnet
    5/4 Sally101, 1a barnet
    5/4 JenniferO, 4e barnet
    6/4 Rödluvan93, 1a barnet
    9/4 Sparks728, 3e barnet
  • Rödluvan93
    Sparks729 skrev 2023-07-30 08:19:58 följande:

STORT GRATTIS ❤️
    så underbart! 

kommer nu också ringa o boka tid då jag med har sköldkörtel problem och äter levaxin!

Tack! ❤️

Ja det låter klokt. Hellre de säkra före de osäkra 🙏❤️
  • Rödluvan93
    Sally101 skrev 2023-07-30 16:28:36 följande:
    Stort grattis och välkommen!  Hjärta
    Tack snälla! ❤️
  • Rödluvan93

Hur känsliga är dom testerna från RFSU och apotekets egna?

Såhär såg mina från babyplan ut. Från toppen ÄL+10, ÄL+11 och ÄL+12. Dom har en känslighet på 10mlU/ml samma som ultra tidigt digitalt från cb 😊 

• Rödluvan93

Härligt med alla nya pluss i tråden och beklagar dom som får kämpa vidare ❤️

Fick äntligen ett fint stark streck bredvid kontrollstrecket idag så börjar kännas mer och mer verkligt. Imorgon blir de att träffa BM för provtagning 😊
    Mår för övrigt ovanligt bra för att va gravid haha. Känns lite oroligt samtidigt skönt 😅
    Vi funderar på att berätta väldigt snart för i alla fall familjen då vi gjort fertilitetsutredning och det har varit en tuff berg&dalbana att nå till ett pluss. Fyller dessutom 30 på fredag så svärföräldrarna får nog reda på de då när de kommer på besök ❤️ annars vill jag nog vänta med övrigt tills man passerat dom mest osäkra veckorna.
  • Rödluvan93
    SeptemberB skrev 2023-08-01 20:26:09 följande:

Lägger till en till bild på RFSU (tagen efter 10 min, men inom de 30 min som du ska kolla testet.

Ser ju lovande ut om man jämför med dina tidigare RFSU tester!! 🥰
  • Rödluvan93

Vad kul med en fb grupp! Känner att de kan verkligen behövas pepp och stöd från andra 🙈❤️

Och grattis till alla nya pluss i tråden! 🥳❤️

• Rödluvan93
    LillGumsan skrev 2023-08-07 10:55:12 följande:

Har ni börjat känna av några symtom?

än så länge väldigt lugnt på den fronten för min del..

Samma här. Känner mig lite svullen i magen till och från men annars mår jag läskigt bra 😅
Svar på tråden BF april 2024