Inlägg från: BeeHappy |Visa alla inlägg
  • BeeHappy

BF april 2024

Hej tjejer! Plusade nu på morgonen och skriver in mig på listan! Så otroligt nervöst och spännande, känns också nästan som att jag "hittar på" eftersom det är så tidigt och osäkert. Men det finns något fint i att våga hoppas att det ska gå vägen även om det är tidiga dagar Hjärta och trots tidiga mf i bagaget. 

BF April 2024 

2/4 Sol093, 2a barnet

4/4 Lilja3389, 2a barnet
    5/4 Sally101, 1a barnet
    5/4 JenniferO, 4e barnet
    6/4 Rödluvan93, 1a barnet
    8/4 BeeHappy, 2a barnet 
    9/4 Sparks728, 3e barnet
    9/4 Hejvärldenhej, 1a barnet

Lite illamående, uppblåst över magen, livliga drömmar och andfåddhet är mina symtom än så länge! 
  • BeeHappy

Håller tummar och tår att det ska gå vägen för alla våra små påskbebisar Skrattande

• BeeHappy

Grattis och välkomna SaraKarolina och SeptemberB!! 

Styrkekramar till dig Rosen3 Hjärta Hoppas att det är din tur snart också 

• BeeHappy
    Rosen3 skrev 2023-08-02 09:33:43 följande:
    Okej, jag lever på hoppet att det blir samma för mig! :)
    Hur har der gått för dig? HjärtaSåg att jag läste ditt tidigsre inlägg lite för snabbt och att hoppet lever! Håller tummar och tår!  
  • BeeHappy
    Rosen3 skrev 2023-08-03 12:27:38 följande:
    Jag lever på hoppet, men testet är typ samma idag på BIM som det var igår och förrgår. Så tänker att det kommer skita sig men hoppas ju såklart att det ska öka om några dagar :)

Här är testet från igår (det översta) och idag (det understa):

Hur går det för dig?
    Det understa ser starkare ut tycker jag :)

Jag har gått förbi BIM-datumet nu vilket känns skönt och gör att det känns lite mer på riktigt på något sätt. Inga starkare symtom åt något nytt håll utan som innan - uppsvälld över magen, andfådd och lite lite illamående från och till Drömmer
  • BeeHappy

Idag är första dagen jag känner av ett orimligt dåligt humör/pms.. hoppas det släpper snart för jag är verkligen inte mitt bästa jag när jag blir såhär trött på allt och alla. 

Annars inget illamående, lite mindre uppsvälld. Dock fortsatt väldigt andfådd och väldigt yr när jag reser mig upp. Inga spänningar i brösten (det symtomet har jag aldrig haft iof)

• BeeHappy

Uppdaterar mitt datum i listan :) 

2/4 Sol093, 2a barnet
    2/4 Sandra.91. 3e barnet
    3/4 Deusmamma, 3e barnet
    4/4 Lilja3389, 2a barnet 
    5/4 Sally101, 1a barnet
    5/4 JenniferO, 4e barnet
    5/4 Fiskmås123, 1a barnet
    6/4 Rödluvan93, 1a barnet
    9/4 BeeHappy, 2a barnet 
    9/4 Sparks728, 3e barnet
    9/4 Hejvärldenhej, 1a barnet
    9/4 MWeasley, 3e barnet
    10/4 klyftpotatis, 1a barnet
    10/4 SeptemberB, 2a barnet
    10/4 KiMi1114 , 3e barnet
    11/4 Rosen3, 1a barnet (3 tidigare missfall)
    11/4 Sarakarolina, 2a barnet

11/4 Carabelliskusp 3e barnet
    11/4 Lavendel94, 1a barnet 
    11/4 Sellerin, 2á barnet 
    11/4 Mickan91, 1a barnet
    11/4 FluffigaMoln 2a barnet
    12/4 Muurrreeee, 1a barnet (2 missfall)
    12/4 Virrevarr, 2a barnet
    12/4 LillGumsan 2a barnet (1 missfall+ 1ofostrig)
    12/4 Pannie02, 2a barnet 
    13/4 shethegirl , 2a barnet 
    13/4 Mimvam, 2a barnet
    13/4 Plill, 7 barnet (en avliden)
    15/4 Hallonbaten, 1a barnet
    15/4 SF123, 2a barnet
    15/4 CiCi Li, 1a barnet (1 MA)
    16/4 Amandy 1990, 2a barnet
    21/4 KattenLoke, 2a barnet
    22/4 Mickanvickan, 1a barnet
    23/4 Alexa1986, 2a barnet(en avliden)
    23/4 Ssaarraa, 3e barnet
  • BeeHappy

Samma här! Otroligt trött och orkeslös till det mesta tyvärr (går in i vecka 8 nu) 

• BeeHappy

Välkommen Mariro! {#emotions_dlg.flower}

Har inte så mycket klokt att skriva kring just ev risker med förkylning under graviditet utan ville mest skriva att jag också är förkyld nu. Vi kommer alla få förkylningar och andra sjukdomar under graviditeten, du är inte ensam. Tänker att bebisen också får en dos av antikroppar när man är sjuk, vilket kanske gör den starkare istället :)

• BeeHappy

Ni får gärna joina facebookgruppen!

Det har tyvärr blivit ca 5 avhopp pga tråkiga omständigheter (som ni säkert förstår varför, och som händer så många av oss) så det finns platser kvar, och vi satte en gräns på 50 st i gruppen men det är ingen naturlag så är det några fler än så så tycker jag och säkert många fler att ni självklart ska vara med där också om ni vill :) tror tanken med att sätta en 50st gräns var för att vi inte skulle bli 500, men om vi är 48 eller 54 spelar ju ingen roll. 

Det finns info om hur man ansöker i första inlägget Hjärta

• BeeHappy

Aha! Det var någon inställning! Nu ska det vara fixat, men skriv gärna igen om det fortsatt krånglar så kollar vi på det Glad

• BeeHappy

Det blev ett MA här. Känner mig just nu så otroligt ledsen och lurad av min kropp som tog mig till 12+0 innan blödning. Om jag blir gravid igen kommer jag göra ett vul, det här hade kunnat upptäckas för 1,5 månad sedan. Sorgen är avgrundsdjup. 

Kram till er alla och stort lycka till med era små Hjärta

Svar på tråden BF april 2024