Inlägg från: Sparks729 |Visa alla inlägg
  • Sparks729

BF april 2024

Hej på er ❤️
    Gick mitt första svaga positiva igår, inte börjat fira riktigt än då det är så tidigt.

Men tredje barnet, beräknad 9/4 2024.

Har två pojkar, en som är 3 år och 3 månader och en liten grabb på 1 år och 7 månader 🥰

Jag är 36 år och blev nu gravid på första försöksmånaden. 

• Sparks729
    Sally101 skrev 2023-07-28 07:57:27 följande:
    Hej! Vad kul, välkommen Hjärta  vad fint för er att det gick så snabbt.

Nu är vi fyra i gruppen jag undrar om vi ska göra en lista för att lättare se allas datum, så Skrattande vad tycker ni? Tänker att listan kan uppdateras löpande under tiden fler ansluter. 
    Tusen tack ❤️🙏🏼
    Håller med att det hade varit kanon med en lista 👍🏼
  • Sparks729
    Sally101 skrev 2023-07-28 08:15:33 följande:

Sedan när det gått lite längre tid så kan vi ju ordna en facebookgrupp? :) 

Ja! Mycket bättre och enklare att kunna prata där 🤭 
  • Sparks729
    Rödluvan93 skrev 2023-07-30 07:41:26 följande:

Hej, jag plussade för första gången på 2 år i fredags och det känns helt otroligt och overkligt. Är helt överlycklig ❤️ detta är vårt första barn med beräknad BF 6/4.

Trots att de är väldigt tidigt så ringde jag mvc ganska omgående då jag äter Levaxin mot min sköldkörteln och dom bokade in mig nästa onsdag för blodprov 😊 kändes väldigt skönt att bli omhändertagen så snabbt!

Ska bli så himla kul att få följa er alla!

Lägger in mig på listan 😊

BF April 2024

4/4 Lilja3389, 2a barnet
    5/4 Sally101, 1a barnet
    5/4 JenniferO, 4e barnet
    6/4 Rödluvan93, 1a barnet
    9/4 Sparks728, 3e barnet

STORT GRATTIS ❤️
    så underbart! 

kommer nu också ringa o boka tid då jag med har sköldkörtel problem och äter levaxin!

• Sparks729

Här har ni min stegring. BIM om två dagar ☺️ 
    testen är tagna på morgonen, 1 om dagen ❤️
    RFSU tester.
  • Sparks729

Godmorgon ❤️
    Hur går era tankar med att berätta denna nyhet för vänner/familj/sociala medier? 

Kram 

• Sparks729
    Sellerin skrev 2023-08-08 18:39:34 följande:
    Jag fryser också, men trodde det var för att det känns så höstigt! 

Det andra har jag inte varit med om, men hormonerna påverkar ju oss alla olika, verkar det som :D 
    jag fryser med nästan exakt hela tiden 🥶 
    trodde det berodde på vädret, men herregud nu när jag tänker efter är det lite konstigt för jag har haft mina fodrade vinter leggings på mig varje dag i en vecka nu, under mina vanliga byxor 🙈 början på augusti?.om detta fortsätter får jag bosätta mig utomlands snart 😂 jag hade på mig en tjockjacka idag till jobbet, men tog av mig för jag såg alla andra hade normala kläder på sig. Tänkte jag måste ju se lagom dum ut! 
Svar på tråden BF april 2024