Anonym (B) skrev 2023-07-18 12:22:15 följande:
Kvinnan är 54 år enligt ts så skulle knappast kalla henne en "äldre dam" eller tro att hon är dement om hon inte drabbats av tidig Alzheimer förstås vilket borde ha visat sig på andra sätt också. Antingen är hon exhibitionist och går igång på att visa upp sig eller så var hon omedveten om det. Anyway om man är vänner så säger man väl bara till lite skämtsamt att hoppsan nu visar du lite väl mycket eller liknande istället för att sitta som två fånar och glo i timmar. Ni var ju ändå ditbjudna så någon typ av relation finns det väl mellan er antar jag.
Jag var inte där så jag vet inte. Jag har gett 2 svar på 2 möjliga scenarion.
Hon kan ha annan sjukdom trots åldern 54 och att det slått snett när hon tagit till dricka med?? Vissa blir provocerade när de från början missförstått situationen hos personer som faktiskt tappat det på ett eller annat sätt?
Kan också vara att hon ser på nakenhet som att det är väl inget, alltså inte för att hon är medveten så mycket att hon skyltar med det, men att hon glömt bort sig om hon druckit och bara varit så inne i diskussionerna och tänkt då medveten eller omedveten om det att ja ja va fan. Att det inte skulle röra henne ryggen om någon annan visade något, inte för att flörta eller för att visa upp sig, utan mer "här är vi alla lika, nu slappnar vi av för fan".
Jag kan bara gå till mig själv att jag hade aldrig i livet klarat 2 timmar och inte säga något, jag säger alltid till folk, försiktigt utifall de inte vet (scenario kråka i näsan, nåt i håret...), slår alltid ut väl. Ingen tar illa upp. Bara tacksamma.
Sen är det ju dom som vill visa upp brösten till exempel och går för långt med det imo och är stolta över dem. Vet en tjej som nästan alltid klär sig så. Hon tycker om uppmärksamhet och hon tycker om blickar. Där stannar hennes resonemang. Henne säger jag inte till för jag vet att hon gillar det, det är därför hon inte rättar till det. Med henne får man bara låtsas som det regnar.
Märker att du skriver både till mig och TS så resten får hon svara på om hon vill :)