Inlägg från: Anonym (B) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B)

Konstigt beteende enligt mig

Anonym (paff) skrev 2023-07-18 10:20:00 följande:

Det här kan ses på olika sätt tror jag. Var hon omedveten om det, om vi säger det här är en äldre dam som kanske inte har "alla hemma", då kan man lite försynt som en kvinna till en annan, gå lite undan, lite nära henne och hjälpa henne på traven att dölja lite mer, men med en underton av respekt då och under den tiden kan din man se bort eller vara upptagen med något annat, t ex gå runt i trädgården och låtsas vara intresserad av växterna. Då är det en helt annan situation. Det beror helt på. Det kan vara tabletter hon måste ta blandat med sprit och så kan det bli fel, eller någon underliggande demens som börjar spricka fram, annan sjukdom. I det läget ja, då kan jag hålla med att det är respektlöst att bara låta det pågå, då behöver hon hjälp. Men jag tror också att på sätt och vis så trodde TS och hennes man då att genom att låtsas som det regnar så var det också ett sätt att visa respekt??? jag vet inte??? Jag är van vid äldre, och van vid sjuka, så jag känner lättare igen när det skiljer sig, när det här inte handlar om någon som är bekväm bara att vara naken, eller skulle vara någon swingers och på det sättet antyda något. 

Kvinnan är 54 år enligt ts så skulle knappast kalla henne en "äldre dam" eller tro att hon är dement om hon inte drabbats av tidig Alzheimer förstås vilket borde ha visat sig på andra sätt också. Antingen är hon exhibitionist och går igång på att visa upp sig eller så var hon omedveten om det. Anyway om man är vänner så säger man väl bara till lite skämtsamt att hoppsan nu visar du lite väl mycket eller liknande istället för att sitta som två fånar och glo i timmar. Ni var ju ändå ditbjudna så någon typ av relation finns det väl mellan er antar jag.
Svar på tråden Konstigt beteende enligt mig