Glad gubbe på äl test akutpiller
Kan man ta akutpiller när man har glad gubbe på äl test första dagen då är det fortfarande några dagar till äl är???
Kan man ta akutpiller när man har glad gubbe på äl test första dagen då är det fortfarande några dagar till äl är???
Eftersom spermier kan leva upp till 5 dagar, och du haft sex inom den tidsramen från idag när du fick glad gubbe på ÄL-test skulle jag rekommendera att ta akutpiller. Om inte en graviditet är önskad.
Fick inte glad gubbe idag hade sex inatt 00
Ts, du har missförstått allting här. När testet ger positivt utslag kommer du att ha ÄL inom det närmaste dygnet. Ett akutp-piller är till för att skjuta upp ÄL, och om du redan fått positivt utslag är det alltså för sent. Köp kondomer.
Jag köpte Clearblue advanced o på dem får man en blinkande gubbe några dagar innan äl o en gubbe när man är som mest fertil. Nu hade jag inte gubbe alls o körde med kondom men det var ett litet hål i men mannen drog ut precis när han kom.
Jag köpte Clearblue advanced o på dem får man en blinkande gubbe några dagar innan äl o en gubbe när man är som mest fertil. Nu hade jag inte gubbe alls o körde med kondom men det var ett litet hål i men mannen drog ut precis när han kom.
Hur många dagar hade ni sex innan du fick positivt ÄL-test? Som jag skrev tidigare kan spermier (OM de tagit sig ut från kondomen) överleva 5 dagar och vänta in ägget som släpper vid ÄL.
Hur många dagar hade ni sex innan du fick positivt ÄL-test? Som jag skrev tidigare kan spermier (OM de tagit sig ut från kondomen) överleva 5 dagar och vänta in ägget som släpper vid ÄL.
Varför tar du ÄL-tester om ni ändå använder kondom och inte verkar vilja skaffa barn nu...?
Och under mens, så klart.
Och under mens, så klart.
En abort blir liksom inte särskilt kul i jämförelse, om man säger så.