Inlägg från: Anonym (Pillan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pillan)

Ha barn med annan etnicitet?

Nu attraheras jag bara av västerländska män men jag skulle inte heller vilja att mitt barn hade tex asiatiska drag då det inte skulle se ut som om jag är barnets förälder. Jag skulle nog inte känna samma samhörighet. 
    De jag känner till som skaffat barn med kineser eller afrikaner har alla barn som har asiatiska och afrikanska drag och hudfärg. Inget av barnen liknar den svenska föräldern. 

• Anonym (Pillan)
    flygrl skrev 2023-07-17 01:53:15 följande:

Jag tycker nog jag kan se drag från båda föräldrar även hos mixade barn. Fast man måste kanske titta lite noggrannare. Men å andra sidan tycker jag också det ibland med vita föräldrar kan va så att jag tydligt kan se den ena föräldern men inte alls den andra i deras gemensamma barn. Och så kan det ju bli med föräldrar av olika etnicitet med. Sen kan ett barn med en svart och en vit förälder bli ljust och deras andra barn mörkare. Precis som barn med vita föräldrar kan se väldigt olika ut sinsemellan. Det finns många varianter uppenbarligen. 😮

Det där är inget jag som svart tjej som troligen en dag kommer få barn med en vit man grubblar över utan mer lite småintressant kuriosa typ. 😊

Så kan det vara men då är ändå bägge föräldrarna vita och barnen har bägge föräldrarnas hudfärg gemensamt 
Svar på tråden Ha barn med annan etnicitet?