LillaMorsan skrev 2023-07-17 21:24:13 följande:
Jag anser att du bör avsluta förhållandet med den här tjejen som ser östasiatisk ut. bara det faktum att du öht har farhågor gällande att era eventuella barn kan komma att se ut som mamman dvs östasiatiska ut, ja det säger ganska mycket. Vissa barn liknar mer pappan och vissa barn liknar mer mamman. Så ja ?risken? finns att eventuella gemensamma barn skulle se ut som mamman. Hade du haft samma problem och oro om tjejen hade varit vit? jag menar barnen hade kunnat likna mamman helt och hållet oavsett ändp. Så det är det östasiatiska utseendet du stör dig på? För hennes skull. Avsluta förhållandet.
Nej jag hade inte haft dessa tankar om mamman var vit för då hade vi haft samma etnicitet.
Anonym (Märkligt) skrev 2023-07-17 21:30:05 följande:
Är det en oro? Gillar du inte tjejens östasiatisk utseende? Vad är problemet om barnen skulle få östasiatiska drag som mamman? Hon kanske känner detsamma, att eta barn tyvärr skulle se ut som Du. Räcker det inte med 50 procent av din genuppsättnin?! vill du ha en kopia? Eller är det bara ok om du barnet ser ut som mamman om mamman är svensk??
Jag har inget emot några människors utseende. Men sitt egen barn är ju lite annorlunda. När jag har funderat lite på detta så känner jag att en dotter hade inte varit fel att få, de halvasiaterna blir väldigt söta. De har vi ju börjat få se en del av nu när många svenska män och deras thaifruars barn har börjat bli stora. Pojkarna verkar inte så populära däremot och vi ser ju vilka problem massmördaren Elliot Rodger hade med tjejerna. Asitatiska män är oftast inte så populära bland tjejer i västvärlden.
Anonym (f) skrev 2023-07-18 18:05:54 följande:
Det finns ingen vackrare blandning än just östasiat och västerländsk. Har många vänner som är det. Du kanske tycker de ser asiatiska ut, men i Asien ser de direkt att de är blandade. Det är som att du säger att alla asiater ser likadana ut.
De jag känner är definitivt lika båda föräldrarna.
Flickorna blir ofta söta ja. Som jag skrev precis nu ovan, pojkarna brukar inte få det lätt.