Är incel något man förtjänar att vara?
Ska alla män och kvinnor lottas ut till varandra?
Kan du förklara hur du menar här?
Hur hör aborträtt ihop med kvinnors vilja att kunna välja de män de vill ha?
Det är nu jag passar på att påminna om att även folk som inte har alla hästar hemma och med diverse kognitiva problem, får lov att finnas på forum.
Eh, nej.
De som du kallar de populära och framgångsrika männen finns även på krogen, i föreningar, på gymmet. Gör incels det?
Jag har fått uppfattningen att de sällan har ett socialt sammanhang (det är väl ett större problem än sex?) utan lever via datorn. Med ditt förslag skulle kvinnor sluta använda appar. Hur klarar incels någonsin interagera med kvinnor då?
Då kan vi ju behålla regleringar för bolagsstyrelserna.
Men vill slipper insatser relation man/kvinna
Nej, staten skall inte hjälpa män att få sex, däremot är det en rimlig begäran att staten erkänner problemet mansöverskottet och agerar för att minska överskottet på män.
Staten hade då isf verkat för jämställdhet i form av en jämnare könsfördelning mellan kvinnor och män i Sverige.
Jag anser att det är viktigt att staten verkar för jämställdhet mellan kvinnor och män.
Är du intresserad av en sådan jämställdhet?
Nej, staten skall inte hjälpa män att få sex, däremot är det en rimlig begäran att staten erkänner problemet mansöverskottet och agerar för att minska överskottet på män.
Staten hade då isf verkat för jämställdhet i form av en jämnare könsfördelning mellan kvinnor och män i Sverige.
Jag anser att det är viktigt att staten verkar för jämställdhet mellan kvinnor och män.
Är du intresserad av en sådan jämställdhet?