Anonym (hej) skrev 2023-07-25 17:07:06 följande:
Nej, jag har skrivit exakt vad jag tycker och det är inte att återgå till hur det var förr. Jag vill uppnå full jämställdhet, vilket tydligen är för mycket begärt.
När jag läser dina inlägg kan jag faktiskt förstå varför det finns incels som blir aggresiva, dock inte mot oskyldiga människor. Om de upplever att hela världen hatar dem lika intensivt som du hatar incels, så förstår jag att det rinner över för dem.
Du är en skam för manssläktet. Kvinnor har uttryck som "Det finns en speciell plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra". De håller alltid varandra om ryggen, medan du ägnar dig åt att trakassera andra män. För att du tror att du ska få uppskattning av andra kvinnor för det. Det är såna självhatande små män som du som kommer att se till att Sverige går under.
Så praktiskt att incels som du har ytterligare en orsak till att vara incels. Vad som helst som inte handlar om dom själva tydligen. Vill du alltså att jag smeker dig medhårs och nickar jakande när du föreslår att staten ska styra över partnerskap? Du behöver en reality check. Du representerar inte män, och det behöver kvinnor veta.
Jag hatar inte incels, det har du hittat på, män som föraktar kvinnor, förväntar sig att kvinnor ska vara skyldiga dom sex, vill reglera partnerskap statligt och tycker det var bättre för 100 år sedan då kvinnor hade sämre ekonomisk makt och var beroende av en man förtjänar förakt däremot.