Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-09-06 20:49:58 följande:
    Det är inte jag som förolämpar någon enligt svensk lagstiftning. 

Jag sa att det skulle vara konstigt om någon skulle göra en sådan jämförelse med en våldtäkt om man resonerade som hen gör.

Det borde påminna lite varandra eftersom det handlar om sex.
    Man har rätt enligt lag att få tycka man ofriviligt är utan sex. 
    Det finns inte någon som avgör när det handlar om yttrandefrihet. 
    Din tolkning. Allas andra tolkning och rätt till yttrandefrihet: du är en misogyn incel.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 20:58:12 följande:
    Vad förtjänar sex betyder 
    Det FINNS INGEN i tråden mer än du som påstår förtjäna sex. vem påstår att man förtjänar sex? Vad ska man ha gjort för att förtjäna sex anser dina sjuka idéer?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 20:59:53 följande:
    om du är utan sex är det en KONSEKVENS av dina val. Du VÄLJER att inte göra det som skulle öka dina chanser. du VÄLJER att skriva sjuka saker på forum istället för att gå ut och berika dig, utbilda dig.

Att vara utan sex behöver inte vara ett konsekvens av sina val och att det skulle vara ett val. 
    Om man själv inte skulle få bestämma det så skulle det inte finns exempelvis något som heter celibat. 
    Vems val är det att du är misogyn incel? Är det kvinnor som tvingar dig vara misogyn? Är det kvinnor som tvingar dig vara offer? Eller är det DU som väljer att vara misogyn? du som VÄLJER att se dig som offer?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:01:20 följande:
    Jag skrev att förtjäna sex är en tolkning vad det är och inte är. 
    Menar du att det ska stå i lagen *man kan inte förtjäna sex* för att du ska fatta?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:02:16 följande:
    Det är inte ett brott om någon säger de är ofriviligt utan sex. 
    Du är frivilligt utan sex. Du vet vad som attraherar kvinnor. du skiter i det. Du gnäller på forum. Du väljer att inte ändras. Det är frivilligt.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:03:30 följande:
    Jag snackar om att man får anse är ofriviligt utan sex. 
    Bara för man ör ofriviligt utan sex så behöver man inte fått ett alternativ först. 
    Är du handlingsförlamad? är du helt okapabel att ta något som helst ansvar för ditt liv? kan du torka dig efter toalettbesök? varför kan alla andra ta ansvar för sitt liv men inte du?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:04:27 följande:
    Man blir även påverkad av andras val. 
    Hur påverkas du? mer än att du känner dig som ett offer för att kvinnor tackar nej till dig? Hur påverkar det dig?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:06:25 följande:
    Alla kan inte ta ansvar 
    Vem ska då ta ansvar? Om du inte kan ta ansvar för dig själv? Då borde du väl vara inspärrad med hänvisning till lagen om tvångsvård?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:05:58 följande:
    Det är en åsikt.
    Du vet inte allt. 
    Du vet inte vad som går att ändras 
    Det är ett val du gör att fortsätta skriva sjuka saker i ett forum. ingen tvingar dig.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:07:42 följande:
    Om någon man skulle säga hur kvinnor ska välja och vad de ska få tycka om sina sexliv hade det kallats kvinnoförakt 
    Du vill inte ändra på dig? Då får du samma resultat. Vill man bli vald får man attrahera, inte avskräcka. det ÄR kvinnoförakt att sitta på sin röv och gnälla *varför blir inte jag vald buhu det är så synd om mig. Buhu alla tjejer är så kräsna buhu*
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?