Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-09-04 21:49:17 följande:
    Med din logik. 
    Om du får bestämma när något är ett val. 
    Då skulle man kunna säga hypotetiskt att det är ett val när någon har sex med någon mot sin vilja.

Det skulle vara konstigt. 
    Det är inte min logik. det är sunt förnuft, sånt som 99% av oss i tråden har.

varför skulle någon välja att ha sex mot sin vilja? Vem vill göra det? Varför? vill du ha sex med någon mot din vilja? om inte du vill ha sex med en man mot din vilja, varför ska en kvinna tvingas ha sex med dig mot sin vilja?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-04 21:51:10 följande:
    Och då borde ni sluta använda det. 
    Det är ju INGEN SOM SKRIVIT DET. Det är du som ifrågasatt rättighet till sex 715 gånger utan att läsa vad som skrivs. INGEN har rättighet till att kräva sex, ingen, spelar ingen roll om du är man eller kvinna. Ingen har rätt att kräva sex av någon mot någons vilja. Ingen har heller skrivit att man förtjänar sex. utan att man kan ÖKA MÖJLIGHETER, eller minska möjligheter.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-04 21:53:50 följande:
    "Det är inte en uppoffring att vara utan sex. Det är ditt val.". 

"Det är som någon skulle sagt att det är ingen uppoffring att bli våldtagen. Det är ditt val". 

Det går inte att bli utan sex mot sin vilja men det går att bli våldtagen mot sin egna vilja? 
    Det är ju ditt val, du vet att kvinnor vill ha män som är jämställda. Om du vet vad kvinnor vill ha så är det lätt för dig att ändra på dig så du blir det. men du vill inte ändras. Du vill fortsätta hata kvinnor och tycka de är värda mindre än dig, och du tror att det ska attrahera en kvinna? Komiskt
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-04 21:57:03 följande:
    Det ska inte finnas ett alternativ när någon är utan sex mot sin vilja.
    Jag gör jämförelse att det inte bara handlar om egen fri vilja vid sex. 
    Om ingen är utan sex mot sin vilja, varför det skulle det då finnas ett alternativ där någon blir våldtagen?!

Att det finns visst ett alternativ där någon blir utan sex mot sin vilja och där någon blir tvingad till sex mot sin vilja. 
    För att vissa män är rövhattar. Varför mördar vissa män? Varför misshandlar vissa män? så att vissa män väljer att våldta beror på att vissa män är rövhattar.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-04 21:59:27 följande:
    Och om det ska vara mitt val så måste jag få det som jag vill ha. 

Jag har inte sagt något om att kvinnor är mindre värda en männen
    Man får inte utan att ge. Vill man inte ge något, då blir man utan.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-04 22:01:41 följande:
    Och man måste ge något även om man inte har något att ge.
    om du väljer att förbli oförändrad ger ett oförändrat resultat. har du hört talas om ordspråket:
    Galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig olika resultat
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 15:14:16 följande:
    Ordet förtjäna r en tolkning i dom här sammanhangen 
    Det är din tolkning. Ingen annan säger att man förtjänar sex. Det är bara din tolkning. 
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 15:16:50 följande:
    Sjuk?
    Det jag själv som avgör ifall jag är utan sex ofriviligt. 
    Men ni får ha åsikter

Jag gjorde en jämförelse med våldtäkter för att vid våldtäkter så är det den personen som vill inte ha sex, som avgör. 
    Hur skulle det annars vara? om det saknas samtycke? Är det den som vill som ska trumfa den som inte vill? Ett nej ska alltid väga tyngst. sex utan samtycke är alltid ett brott mot samtyckeslagen.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 20:44:45 följande:
    Du har missat min poäng. 
    Inte att våldtäkter ska bli lagligt utan att det skulle räknas som konstigt om någon hade sagt att det är ett val när någon har sex mot sin vilja. 

Att hur ni resonerar nu är konstigt. 

Att om man är ofriviligt utan sex så kan man vara det. 
    Inte att det är ett val. 
    vad är det du inte förstår? Vill du ha det på engelska? Annat språk? hur ska vi skriva för att det ska bli en diskussion utan att du gör sjuka egentolkade missvisande paralleller?

om du är utan sex är det en KONSEKVENS av dina val. Du VÄLJER att inte göra det som skulle öka dina chanser. du VÄLJER att skriva sjuka saker på forum istället för att gå ut och berika dig, utbilda dig.

att bli utsatt FÖR ETT BROTT är inte ett val. Det finns INGEN som vaknar och känner *idag vore en bra dag att bli våldtagen på*. utan det är en SJUK MAN, som begår ett brott. Det GÅR INTE att jämföra dessa två scenario. Det är inte lika synd om dig som ett våldtäktsoffer. ett våldtäktsoffer är utsatt för brott. Du å andra sidan får stå till svars för konsekvenserna av din persona. att du inte attraherar kvinnor. det är INTE att vara utsatt för ett brott. Det är INTE ett brott att säga nej tack till dig.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 20:46:01 följande:
    Det finns inte en lagstiftning som säger hur förtjäna betyder i dessa sammanhang 
    ingen förtjänar sex. Är inte det tydligt nog i lagstiftningen? Att sex ska ske med SAMTYCKE och utan sexköp? Vad mer ska stå anser du? Vad är otydligt?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?