• nihka

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2024-01-04 18:59:45 följande:
    Nej, inte från den här tråden. Jag har sagt att om det fanns ett mindre utbud av män på dejtingappar skulle de bortvalda männen ha större chanser, men det är en annan sak. Jag lägger skulden på apparna, inte på de som använder dem.
    Så du kan garantera att det inte finns några kommentarer i den här tråden om att bara kvinnor slutade vara så kräsna så skulle liggen räcka åt alla?

Nej, bortvalda män får inte större chanser om det skulle finnas färre män. Man dras till de man attraheras av, inte till de man blir minst avtänd av. Apparnas fel hahaha! Tror du inte en kvinna klarar av att välja bort en man utan en app? Det finns män i de här tråden som jag skulle gallra bort enbart på vad de skriver. Som jag finner rent motbjudande.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2024-01-04 20:25:35 följande:
    Jaha, så du hade den nuvarande betygsskalan och är därmed under 30 år? Det tror jag verkligen inte på. Om du hade en 5a i svenska kan du inte bara översätta det till dagens betygsystem.

Du kan inte påverka mitt gamla betyg i svenska. Jag skriver bättre än många andra på familjeliv, så det borde inte komma som en förvåning. Vet inte om du är en gammal lärare, men man får inte sämre betyg för att läraren inte delar ens åsikter.

Alla som har olika problem måste inte alls lösa de helt själv. Det finns oftast hjälp att få. Hela skulden läggs oftast inte på individen.
    Finn fem fel Flört
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2024-01-04 16:58:29 följande:
    När kvinnor tävlar mot andra av samna kön så påverkas de inte av hur männen presterar.
    Det finns säkert kvinnor som vill att fler ska få medaljer. 
    Nu tänkte jag på sporter där män och kvinnor tävlar mot varandra eller att man skulle göra det.

Nej, inte genom att sänka mäns prestationsförmåga så som det har uttrycks att man vill med kvinnor. SÅ sjukt!
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2024-01-05 14:12:06 följande:
    Exempelvis kula, diskus i friidrott så har män och kvinnor olika tyngd
    sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_sporter_och_idrotter_utan_separata_dam-_och_herrklasser
  • nihka
    nihka skrev 2024-01-05 17:00:51 följande:
    sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_sporter_och_idrotter_utan_separata_dam-_och_herrklasser
    Lista över sporter och idrotter utan separata dam- och herrklasser
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2024-01-05 15:57:21 följande:
    Du vet inte vilka personer som har en möjlighet eller inte. 
    Jodå.
    Anonym (....) skrev 2024-01-05 17:07:06 följande:
    Och om det är lika villkor då finns det ingen orsak att ena könets resultat ska bli sämre ifall det är ojämlikhet 
    Man kunde alltid kapa en arm eller ett ben på den ena ryttaren. "Orättvist" annars. Eller inte...,

• nihka
    Anonym (....) skrev 2024-01-05 18:15:37 följande:
    Hur vet du om de har en möjlighet eller inte? 
    Det är bara att läsa i tråden.
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2024-01-05 18:16:14 följande:
    Man kan försöka ändra på något annat sätt. 
    Varför det? Mycket bättre att bita sig fast vid idén att alla andra ska ändra på sig. Varför ändra på ett vinnande koncept? Skrattande
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2024-01-05 19:22:12 följande:
    Att ta bort kroppsdelar är inte lösningen 
    Men det var ju viktigt att allt är "rättvist". Så om nån springer fortare än mig kan väl hen iaf få ett par tår kapade i rättvisans namn.
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2024-01-06 05:09:48 följande:
    Du skrev att det var samma femgradiga skala 5-1 som A-E, dvs att ett E motsvarar en 1a i ett betyg. Det hade du fel om.

Varför är du så besatt av mina betyg? Det handlar om hur man skriver, inte om vad man tycker. Misogyna incels är ett uttryck som du gillar som jag inte tänker ställa upp på. Jag håller inte med dig om att det finns misogyna incels.
    Hahahaha! Du håller inte med om att det finns misogyna incels. Du kanske skulle ta ett snack med SÄPO:

cve.se/valdsbejakandeextremism/ovrigaideologiskarorelser/valdsbejakandemisogyni.4.2039deb2184c200b018a40.html
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?