• Anonym (hej)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-20 20:22:23 följande:
    du har uppenbarligen inte läst på om jämställdhet än. jämför du fastighetsskatt och bensinpriser med *rätt till att knulla*? Att äga en fastighet är inte en rättighet, att äga en bil är inte en rättighet. Att knulla är inte en rättighet.

du har däremot rätt att köpa en fastighet om du vill, men du kan också hyra. Du har rätt att köpa en bil om du vill, men du kan också cykla eller åka kollektivt. Du har rätt att knulla lagligt, men du kan också runka.

du vill inskränka på jämställdheten, och inskränkning på jämställdheten är att tumma på det demokratiska samhället. men det är tydligen svårt att förstå detta
    Nej, jag vill inte inskränka jämställdheten. Tvärtom vill jag öka jämställdheten.

Hur blir samhället mindre jämställt av att populära män och kvinnor syns mindre på dejtingappar? Det är väl uppenbart att samhället skulle bli mer jämställt av det.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-20 20:22:23 följande:
    du har uppenbarligen inte läst på om jämställdhet än. jämför du fastighetsskatt och bensinpriser med *rätt till att knulla*? Att äga en fastighet är inte en rättighet, att äga en bil är inte en rättighet. Att knulla är inte en rättighet.

du har däremot rätt att köpa en fastighet om du vill, men du kan också hyra. Du har rätt att köpa en bil om du vill, men du kan också cykla eller åka kollektivt. Du har rätt att knulla lagligt, men du kan också runka.
    Ingenting av fastigheter, att köra bil eller sex är en rättighet. Vad är skillnaden menar du mellan olika förslag som har synpunkter på och vill reglera fastigheter, att köra bil eller sex?
  • Anonym (hej)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-20 20:23:59 följande:
    du får nog addera ordet begränsa i ordlistan att kolla upp. Om en man väljer att skaffa barn ska väl han dela på fl? Eller varför skulle han inte? är det kränkande att barnets egna pappa ska ha delad omsorg och vårdnad? Det är skrämmande vilken syn du påvisar här
    Nej, det är inte kränkande men likväl en begränsning.

Om en man väljer att använda dejtingappar får han väl dela med sig så att alla män får matchningar och en stor grupp inte blir helt utan. Det är väl självklart

Ser du? Nu använder jag samma logik som dig.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-20 20:35:53 följande:
    Men de männen som ingen sveper ja på kommer öka genom att du inskränker på våra friheter. eller kommer du magiskt börja svepa ja på kvinnor som du sveper nej på idag? Blir du mer attraherad genom att andra döljs? nej precis. och vi kvinnor är likadana. Våra preferenser kommer inte ändras
    När jag sveper gör jag det utifrån en jämförelse mellan de jag sveper mellan och med beaktning av att en man inte får så många matchningar. Alltså behöver man svepa ja på fler än man helst skulle vilja.

För de som får många matchningar är det istället tvärtom. De sveper ja på färre än de kan tänka sig. Lösningen är att utjämna skillnaden i antalet matchningar.
  • Anonym (hej)
    Fiona M skrev 2023-08-20 20:45:59 följande:
    Matchningar görs efter folks preferenser, utan dessa finns ingen matchning.
    Om jag vill ha smaken av päron kan du inte byta det mot apelsiner utan att jag märker det.
    Fast om det inte finns några päron i mataffären så köper man apelsiner istället.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-20 20:41:38 följande:
    Men en kvinna är inte något för män att dela med sig av!!!!!! vi kvinnor har fri vilja. när ska poletten trilla ner? Vi vill inte ha män som dig
    Har inte män fri vilja om de inte vill vara hemma med sina barn? Varför har kvinnor en fri vilja, men inte män?

Sex är inte en rättighet, men på dig låter det som att du tycker det.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-20 20:53:08 följande:

Så du går på *vem har jag störst chans att knulla* över vem du genuint hade velat ha ett förhållande med? om man kunde sjunka djupare here you go.

kvinnor vill matcha med män de attraheras av OCH som har något mellan öronen. så verkar vara kört för vissa att hitta någon med det sagt. Får se om poletten trillar ner

Nej, alla män gör likadant som jag.

Hur hade du själv gjort om du visste att bara 10% av de som du kunde matcha med skulle svara ja på dig? Hade du svept ja på fler för att ha en chans eller slutat använda appen som du förespråkar?
  • Anonym (hej)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-20 20:54:51 följande:
    Jasså? jag hade inte köpt någon frukt. många kvinnor hade gjort detsamma. Undvikit köp
    Hade du kunnat gå ett halvår utan att äta frukt för att det inte är säsong för din favoritfrukt? Det tror jag på först när jag ser det. Låter som ganska dåligt för hälsan.
  • Anonym (hej)
    EnAnonumius skrev 2023-08-20 20:55:08 följande:
    Nej det behöver man inte alls göra. Man kan faktiskt vänta på att päronen finns åter igen på fruktavdelningen.
    Det kan man göra, men de flesta som handlar gör inte det.
  • Anonym (hej)
    Fiona M skrev 2023-08-20 21:04:31 följande:
    Om jag vill ha päron men inte apelsiner så kommer jag inte ta apelsiner ens om päronen är slut.
    Det är det du inte verkar förstå.
    Flera av er börjar nu låta som att ni är 5 år gamla.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?