Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-12 17:30:32 följande:
Den dagen du vill begränsa mig så försvinner mina sympatier. du kan inte ha kakan och äta den, dvs få min sympati men också påverka mina fria livsval.
däremot, har jag sympatier för många människor. Men bara för de som inte utmålar sig som offer, vet du hur många människor som varit med om hemskheter, men som ändå krigar på och kämpar på? Som inte ger upp?
tips, kolla netflix serie/dokumentär om arnold eller läs hans självbiografi. Han är kvitto på att inget kommer gratis, och att det är hans egna mentalitet som fått honom att komma dit han är. du borde se upp till hans drivkraft, han har inte fått sitt liv gratis eller med hjälp av statliga regleringar.
På vilket sätt vill jag begränsa dig? Att jag vill att det blir ett mer representativt utbud i dejtingappar istället för att du bara kan välja de mest populära männen. Är det en stor begränsning av ditt liv?
Alla grupper utom vuxna män utmålas som offer. Det är för att jag pratar om specifikt vuxna män som ni går i taket.
Tänk på gruppen kvinnor som har en låg pension. Utmålar de sig själv som offer när de kräver mer pengar av staten i pension? Borde jag förlora mina sympatier för dem för att de inte säger att det är deras fel för att inte tjänade mer pengar innan de gick i pension?