Är incel något man förtjänar att vara?
Vad är det du inte förstår? Sex är inte, ska inte och kan inte bli 100% rättvist. Ska jag ange mina grannar till farbror staten för att de knullar oftare än normen? Så de istället *borde bjuda in dig*. Ska jag ange om de knullar mindre? Också så de kan *bjuda in dig*. Vem är det som ska bestämma vad som är normalmycket? Ska vi folkomrösta om det?
Det finns ingen rättighet till sex. Det finns ingen skyldighet till sex. Det finns inget jämställt sex för staten och alla ska ge blanka fan i när eller om jag knullar, och med vem jag knullar. SÅ LÄNGE, den partner jag faktiskt knullar med VILL knulla och att JAG vill knulla. Ingen, någonsin ska ställa upp på sex ofrivilligt oavsett om du så är en han, en hon eller en hen. (Givetvis följa övriga sociala normer som att inte ha sex mitt på gatan/stranden/bion etc. bara för att vara övertydlig.)
Det enda jämställda vi ska sträva efter är att sex ska ske med samtycke, att vi alla har lika mycket rätt att säga ja tack som nej tack. Även att vi har rätt att ändra ett ja tack till ett nej tack. Och att bådas orgasm är lika mycket värd. Sex är inte en beställningsvara, något som ska schemaläggas eller ?fördelas ut rättvist?. Desto snabbare du förstår det, desto snabbare kan du faktiskt lyckas hitta någon. Och tada, samtyckte kanske uppstår.
Om sex inte ska vara rättvist, varför blir då arg om kvinnor istället missgynnas eller om män och kvinnor får liknade förutsättningar?