Är incel något man förtjänar att vara?
vad menar du ens???? Kan du skriva så det går att begripa vad du menar? Ett tips i all välmening, sök hjälp.
Ja alltså när du pratar om att du är liberal och hur du tycker det ska vara så antar jag att vi pratar politik, idealsamhälle, sådana saker. Vill man ha 10 barn, varsågod. Vem menade du då ska säga varsågod om inte staten? Oavsett vem du menade så funkar det inte för alla att bara få det man vill och varsågod, bara man gör det man kan för att ta ansvar för det, men jag förstår att du också inser det nu. Och jo i inlägget jag svarade på så formulerade dig på det sättet, som att det bara är att få det du räknade upp, varsågod, som att det är så enkelt. Det var DET jag svarade på. Inlägget där du pratade om vad det innebär att vara liberal. Och sen pratade du om i ditt inlägg om att vara liberal, att man inte ska ångra sig, vad ska ditt idealsamhälle göra åt människor som ångra sig eller gnäller, du svarade aldrig på det.
Självklart. Det är inte så enkelt och fritt som varsågod bara. Finns ingen anledning att säga varsågod. Om det inte är så att man först måste fråga någon om man får börja jobba på sina 10 barn, eller så.
vet du vad Maria. eller ts. jag tänker inte lägga mer tid på denna idioti. Du vill uppenbarligen varken diskutera eller förstå.
att ta ansvar är att göra vad man kan för att nå sitt mål. Om man inte når sitt mål, då är det fortfarande den enskilda individens jävla ansvar att söka terapi att övervinna missunnsamhet, otacksamhet och att INTE ställa sjuka orimliga krav på sin omgivning. att lära sig leva med sin besvikelse. Att ändra målbild. Att bli nöjd trots att det initiala målet misslyckades. Det är att ta ansvar. Och det fattar bevisligen alla utom du och ts, ni misogyna bittra incels.
Har jag sagt att det är enkelt? Det enda jag säger är att det är DITT ansvar att forma DITT liv så du blir så lycklig du kan bli. vad vet du om jag kan eller inte kan få barn? det är mitt ansvar att vara en ansvarstagande vuxen individ OAVSETT hur besviken jag är på omständigheterna. Oavsett hur bitter, ledsen, besviken, sårad man är så är det MITT ansvar att vara lycklig oavsett barn. jag blir inte lyckligare av att vara missunnsam mot andra. Jag får inte magiskt barn om andra slutar skaffa barn. ta av offerkofta och ta ansvar för ditt egna liv. Det finns hjälp att få. Och nej hjälpen innebär inte ett gratis barn att hämta.
varför har du svårt att förstå eget ansvar?