• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

nihka skrev 2023-07-25 19:22:54 följande:
    Mitt syfte är att försöka förklara för dig att människor inte är handelsvaror, men det går rätt dåligt.
    Och om du är nu neutral, hur vet du att andra personer inte byter argument och åsikt när de gynnas av det?
    Man ska inte jämföra med något annat och det ska vara ointressant vad ens förutsättningar och möjligheter ser ut?!
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-07-25 19:28:07 följande:
    Resurstanken sitter hårt hos dig. Fattar du vad äcklade kvinnor blir av den typen av inställning du har till dem?
    Äcklad är när du vill att kvinnor ska gynnas på bekostnad av männen. 
  • Anonym (....)
    Resurstanken sitter hårt hos dig. Fattar du vad äcklade kvinnor blir av den typen av inställning du har till dem?
    Och om kvinnor blir äcklade för de vill gynna sig själva, hur ska det kunna påverka något ifall någon man får en kvinna eller inte? man är oftast anonym på forum. 
  • Anonym (....)
    Och om kvinnor blir äcklade för de är egoister, då håller man såklart inne den åsikten. 
  • Anonym (....)
    Du tycker inte det är okej att män säger att kvinnor är äckliga när de klagar på könsskillnader 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-07-25 19:31:32 följande:
    Naturligtvis passar det mig personligen att jag inte behandlas som en handelsvara. Vad trodde du? Att jag skulle tycka det var roligt att bli någons (sex)slav?
    Handelsvara och sexslav är när kvinnor ska ha det likadant som för männen. 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-07-25 19:32:57 följande:
    Det är inte egoistiskt att neka någon sex som man äcklas av. Det visar en sund inställning och självrespekt.
    Det är då inte egoistiskt om män vill ha ett bättre sexliv än kvinnorna. 
  • Anonym (....)
    molly50 skrev 2023-07-25 19:33:54 följande:

Varför är det hyckleri?
    Varför ska man ändra på något man är nöjd med?
    Är det något man är missnöjd med så får man ju försöka ändra på det.
    Svårare än så är det inte.

I så fall kan man påstå att andra ska göra något men inte man själv
  • Anonym (....)
    molly50 skrev 2023-07-25 19:33:54 följande:

Varför är det hyckleri?
    Varför ska man ändra på något man är nöjd med?
    Är det något man är missnöjd med så får man ju försöka ändra på det.
    Svårare än så är det inte.

Och när kallas något hyckleri? 
  • Anonym (....)
    nihka skrev 2023-07-25 19:32:57 följande:
    Det är inte egoistiskt att neka någon sex som man äcklas av. Det visar en sund inställning och självrespekt.
    Det är då naturligt om olika män äcklas över vad kvinnor säger. 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?