Anonym (Cloffe) skrev 2023-08-03 23:29:32 följande:
Vet inte vad du refererar till, men citera mig gärna. Det är väl uppenbart att du behöver hjälp för övrigt. Samhället eller dejting kommer inte att förändras för att passa dig. Du behöver förändras själv (om ditt mål är att attrahera en kvinna).
Du känner dig värdelös i förhållande till andra män och avundsjuk på influensertjejer. (med mera) Det är inte en välmående lycklig människa som skriver sånt.
Hjälpen behöver du i så fall uppsöka själv. Fortsätter du distansera dig själv från ditt personliga ansvar så fortsätter den negativa spiralen.
Det är inte jag som känner mig värdelös. Det är du som säger att jag är det och att jag är farlig för kvinnor, att jag är en fascist osv. Saker som jag aldrig har hört förut i mitt liv. Bara för att tycker saker om incels som du inte står ut med att höra.
Först ska du alltså trycka ner mig och sen ska jag söka hjälp för att bli av med den negativa självbild som du har satt på mig. Är det inte väldigt motsägelsefullt?
Vore det inte bättre om du kunde argumentera utan att sätta negativa etiketter på de som har andra åsikter än dig?