Inlägg från: Anonym (Skild) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skild)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-07-25 21:15:52 följande:
    Att behandla kvinnor bra betyder i själva verket, att man ska behandla kvinnor bättre än männen 
    Nej det är det ingen som.påstår. Du påstår det. 

Vi övriga vill att män och kvinnor ska behandlas lika bra. Ingen ska behandlas bättre. 
  • Anonym (Skild)
    Anonym (....) skrev 2023-07-25 21:07:50 följande:
    Och för att jag ska få känna på hur det är att vara kvinna så måste jag även få fördelar som kvinnor har. 
    Vilka fördelar har kvinnan som du vill ha? Ge ett konkret exempel! Är det våra löner som lockar? Att kallas för bitterfitta lite i smyg av män ifall man har åsikter om något? Att som 50+ kallas klimakteriekärring om man påtalar något fel eller inte håller med om en åsikt? 
    Att vi ständigt bedöms efter utseende och storlek på bröst och rumpa? 

Säg mig, vilka fördelar har vi som du vill ha? 
  • Anonym (Skild)
    Anonym (....) skrev 2023-07-25 21:21:29 följande:
    Då skulle de inte vilja samtidigt att kvinnor och män ska olika förutsättningar och möjligheter och att felet är på männen när kvinnor är ensamma. 
    Va? Ingen annan vill att män och kvinnor ska ha olika förutsättningar och möjligheter! 
    Du vill det. 
  • Anonym (Skild)
    Anonym (....) skrev 2023-07-25 21:44:22 följande:
    Varför säger ni då att jag vill att kvinnor ska ha olika förutsättningar och möjligheter när jag säger att det borde vara likadant för både könen?!

Ta ett exempel på ditt påstående!?
    Har du problem med att förstå skriven text? 
  • Anonym (Skild)
    Anonym (....) skrev 2023-07-25 23:39:50 följande:
    Frågan var om hyckleri. 
    Det är inte heller särskilt attraherande när du vill att kvinnor ska ha andra förutsättningar än männen. 
    Du vill att män enbart ska ses som en dildo. 
    Men ge dig! INGEN här vill att någon ska ha andra förutsättningar. Det är SAMMA som är förhoppningen. 
    Molly har aldrig sagt att hon vill att kvinnan ska ha andra förutsättningar och hon har väl för i helvete aldrig ens insinuerat att män ska ses som en dildo. 

Det är ju du som hittar på nåt vi inte säger för att ha något att protestera mot. Du skämmer ut dig! Dina låtsasargument är på en 5-åringsnivå. 
    Om du ändå kunde läsa vad folk skriver och inte hitta på. 
  • Anonym (Skild)
    Anonym (....) skrev 2023-07-26 09:32:32 följande:
    Och om personen påstår att jag sagt något om ett hål så borde samma sak gälla angående en dildo. 
    Nej det borde det inte. Om någon påstår att du ser  kvinnor som ett hål innebär inte att den  personen ser män som dildos. 

Jag tycker det verkar som att du (och andra incels)  inte är så noga, inte behöver vara kär eller att hon är kär i dig/er. Därför tror jag att du (och andra incels) ser kvinnor som hål, något att ha sex med. 
    Vi ska tydligen inte få säga nej. 
    Molly har aldrig påstått att hon ser män som dildos. Har du svårt med ordförståels, tolka nyanser? 
  • Anonym (Skild)

Jag väntar på att få höra vilka privilegier kvinnan snott från männen. 

• Anonym (Skild)
    Anonym (Balansspelaren) skrev 2023-07-29 10:46:36 följande:

Tyvärr, du har fel, SL.

Det är inte möjligt att få en kvinna att bli förälskad genom att vara jämställd med henne.

Det beror på att kvinnor bara kan bilda relation eller gifta sig med män som de uppfattar har högre status än de själva.

Termen kallas hypergami och är belagd genom forskning.

Vadå inte möjligt???? 
    Vadå bara kan????
  • Anonym (Skild)

Eeh...nä det är ingen här som har märkliga åsikter om hur männen ska få knulla? 

"Varför vill du inte rätta till denna obalans i utbudet mellan könen genom att införa begränsningar för de män som har mest sex med olika kvinnor?"

• Anonym (Skild)
    Anonym (hej) skrev 2023-07-31 13:52:24 följande:
    Sex är ingen rättighet. Varför blir du då så upprörd över att jag vill begränsa dina möjligheter att hitta olika män att ha sex med? Det är inte en rättighet, eller är du inkonsekvent där också?
    Herre jösses så bakvänt du resonerar...
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?