Är incel något man förtjänar att vara?
Att få en annan syn på mig själv och andra.
Jag behövde hitta tillbaka till mig själv.
Och jag förändrade även mitt utseende litegrann.
Men framförallt självkänslan var viktig att jobba med för mig.
Nu gaslightar du igen. Allt jag skrev tidigare är sånt du sagt. Dessutom så försöker nedspela dina inlägg om statlig reglering av dejting. I den normala världen, befolkat av normala människor så är sånt extrema och radikala åsikter, såna åsikter som säkerställer en individs utanförskap i samhället, sånt som säkerställer att en individ förtjänar att bli kallad för incel. Det är samtidigt något som bemöts med förakt och obehag då det avskalar folks egna viljor och klassar dom till "resurser" som någon vill ska fördelas.
Begriper du verkligen inte att det bara är ditt eget fel att du är incel? Förstår du nu , vid det här laget varför folk ryggar tillbaka från incel? (hänvisning till trådstart)
eller ska du fortsätta låtsas?
Är alla ensamma män detsamma som incel? Eller vad är din definition av incel? Vi som försöker och har försökt diskutera ser en skillnad mellan ensamma män och incels. Att en ensam man inte är att betrakta som incel förrän den dagen han lägger ansvaret på sin ensamhet på kvinnorna och staten och kräver rättigheter.
Jag personligen hatar inte incels, men jag hatar de åsikter som incels står bakom. Det är en stor skillnad och viktig för diskussionen. Vi har yttrandefrihet, men vi har också lagstiftning mot diskrimineringsgrunder. Att anse att en kvinna borde fördelas som en handelsvara, eller erbjudas kåthetspiller för att släppa till etc så är det inte bara förminskande av kvinnor, utan även emot lagen kring allas likas värde. Kalla mig gärna feminist om du mår bättre av det, det påvisar bara att du inte förstått problematiken om så är fallet. En sista avslutande fråga till dig Palle, anser du att vi borde värna om lagen? Eller är den inte alltid tillämpbar?
Har inte du gett uttryck för vissa åsikter, såsom att staten ska reglera hur många kvinnor vissa män ska få ligga med, så att kvinnorna räcker till alla?
Tror du på allvar att det är en åsikt som delas av gemene man/kvinna?
De flesta räknar inte ensamma män eller kvinnor som vill ha sex som incels, utan incel är man om man visar upp förakt och hat mot kvinnor och anser att någon annan ska lösa problemet. Som du, som tycker att andra ska lösa ditt problem.
Flytta till Nordkorea, där blir du säkert tilldelad en fru. Vi andra stannar i Sverige och låter alla, män som kvinnor, att fritt välja vem vi vill ha förhållande med och vem/hur många vi vill ligga med.