-
Så för att alla med lägre sockal förmåga inte är incels så är inte incels det? Logikfel å det grövsta.Anonym (hej) skrev 2024-01-21 11:51:51 följande:Därför att det är idiotiskt att tro att alla skulle vara det. Några kan vara det, men det finns säkert socialt utslagna som inte är incels också. Det finns många som lever i parrelationer som inte har några vänner utöver det till exempel.
-
Nu skojar du.Anonym (hej) skrev 2024-01-21 11:53:02 följande:Vilka fördomar är det incels har mot kvinnor och framgångsrika män?
-
De kan inte träffa kvinnor på andra ställen. Då hade de redan gjort det.Anonym (hej) skrev 2024-01-21 11:55:47 följande:De får större chanser med alla kvinnor som de träffar på olika ställen eftersom konkurrensen hade minskat och mansidealet hade blivit mer normalt.
Socialt kompetenta män finns överallt och tar för sig som incels inte gör.
Ingen kommer komma hem och knacka på hos incels om apparna tas bort.
Jag ser gärna din bevisning om att incels är socialt kompetenta då den går stick i stäv med vedertagen definition av incels.
Vad baserar du det på mer än ditt tyckande? -
Anonym (hej) skrev 2024-01-21 11:59:01 följande:Ok, så de ska söka hjälp och belasta vården för att de mår dåligt men ingenting ska göras åt varför de mår dåligt. Behandla symptomen, men inte orsaken.
Varför tror du de mår dåligt?
Jag tror de mår dåligt för att de hamnat i utanförskap och innan de mår bättre och lär sig interagera, inte bara fokusera på ett knullhål, kommer inget ändra sig.
Vad tror du? -
Incels väjs inte hur dåligt utbudet än är.AlbertSchweinstein skrev 2024-01-21 13:49:21 följande:
Om incelmän får skylla sig själva, får även fula kvinnor skylla sig själva att ingen tittar på dem. Det går åt båda håll, men denna tråd är full av kvinnor som som vanligt bara vill att just kvinnan ska vara offret utan ansvar, och som ska få alla sympatier/gratis makt.
Det första incels borde göra är att ignorera kvinnor. Låt kvinnorna få sina entreprenörer, vd:ar, kändisar osv. Och de kvinnor som blir utan ska ignoreras tills de mår lika dåligt som män.
Men så länge svaga incels fortsätter ge kvinnor uppmärksamhet kommer det aldrig att hända.
Kvinnor vill inte ha misogyn uppmärksamhet, hur är det ett svårt koncept att förstå?
Fula kvinnor (som du kallar de) blir möjligen crazy cat ladies och hittar saker i livet som glädjer de, socialt misslyckade män blir incels som tydligen varken vill eller kan hitta nåt bra i sina liv. -
TS, här verkar det å andra sidan som om appr inte används särskilt mycket. Hur förklarar du det med annat än ditt tyckande?Anonym (RagnaCrimson) skrev 2024-01-21 13:39:08 följande:
Tror att sex problemet sträcker sig långt utöver incels..
Studien, som genomförts av Folkhälsomyndigheten (2023), undersökte 14 000 personer mellan 16 och 84 år över hela landet. Resultaten visade att svenskar i genomsnitt bara har sex 2,8 gånger per månad, vilket är lägre än det globala genomsnittet på 4,9 gånger per månad. Studien fann också att endast 14 % av svenskarna hade sökt upp en sexpartner via en dejtingsajt eller app under det senaste året, jämfört med 40 % i Storbritannien och 50 % i USA.
-
Uppmärksamher från såna man inte vill ha det från är inte heller så bekräftande.Anonym (Maria) skrev 2024-01-21 15:40:55 följande:Fast är det någon bekräftelse värt namnet egentligen, om de som ger den så kallade bekräftelsen inte är så noga.
-
Ja, alla klarar faktiskt inte att ta körkort eller jobba så de har råd att resa till andra städer, men det är nån annans fel och staten borde fixa.nihka skrev 2024-01-21 16:29:35 följande:Svårt att lyfta röven? Inte nog med att du vill att staten ska blockera andra män du vill att staten ska vaska fram kvinnor åt dig inom vadå, promenadavstånd?
-
Jag har sett dig skriva om din fulhet i många trådar.Anonym (Jakob) skrev 2024-01-21 16:44:51 följande:
Förtjänar jag att vara incel? Ja. Jag måste väl ha gjort någonting fel i någon av mina tidigare liv....
Hur är det om du lär känna kvinnor genom vänner eller aktiviteter? Ingen som blivit intresserad av mer än vänskap? -
Så om din mormor säger att du är söt känner du dig bekräftad som vuxen man och tror det andra könet tänder på dig?AlbertSchweinstein skrev 2024-01-21 15:58:11 följande:Därför att en enda bekräftelse är enorm skillnad mot ingen alls.
Ungefär så är det med oönskat intresse från andra överlag.