• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Gurksoppa skrev 2024-01-22 21:34:31 följande:
    Är du på verkligt? om en man bara vill knulla och fokusera på sin egen orgasm finns fleshlights och fröken höger. Det är inte en rättighet att kräva en kvinna för att få orgasm. vilken kvinna tror du vill bli använd som ett knullhål av en egoistisk mansgris? Vill du knulla utan orgasm? Nej just det. kräv inte det av kvinnor då. tragiskt att vissa troll får sprida sån här skit.
    Så olika män får klaga på att du måste göra något sexuellt åt dom?

Min poäng är att du inte heller accepterar sex som missgynnar dig. 
  • Anonym (....)
    Är du på verkligt? om en man bara vill knulla och fokusera på sin egen orgasm finns fleshlights och fröken höger. Det är inte en rättighet att kräva en kvinna för att få orgasm. vilken kvinna tror du vill bli använd som ett knullhål av en egoistisk mansgris? Vill du knulla utan orgasm? Nej just det. kräv inte det av kvinnor då. tragiskt att vissa troll får sprida sån här skit.
    Och du vill ha sex? , så kräv inte att av mig att jag vill ha ett sexliv. 
  • Anonym (....)
    Min poäng är att ni accepterar inte när män får det bättre sexuellt än er. 
    Ni kan också klaga på att andra är skyldiga andra sexuellt. 

Vad min egna åsikt är orelevant.
  • Anonym (....)
    Då kan olika män påstå att kvinnor som nekar sex efter de gått hem tillsammans med någon okänd. 
    Det finns ingen mänsklig rättighet som förhindrar att mannen påstår att kvinnan är egoistisk 
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-22 21:45:44 följande:
    Varför skulle jag ha sex som missgynnar mig? Varför skulle du? Varför skulle någon? Sex har man lagligt med samtycke, då gynnas båda. Avancerad matte?
    Och då kan påstå att sex i övrigt ska fördelas jämställt 
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2024-01-22 21:47:10 följande:
    Och då kan man påstå att sex i övrigt ska fördelas jämställt 
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-22 21:47:09 följande:
    Jag vill ha och jag har lagligt sex med min sambo. Det betyder inte att jag kan säga *nu ska vi knulla* och kräva sex, det måste fortfarande ske med samtycke förstår du
    Och det finns inget förbjud av mig att göra det du gör med orgasmer som i sex i övrigt 
  • Anonym (....)
    Det är tydligt att själva problemet i själva verket handlar om att kvinnor missgynnas nu och det är kvinnor som styr debatten. 
    Att om det hade varit tvärtom så hade du istället snackat om att mannen har ingen rättighet till orgasm. 

Ni använder argument som
    1. Orättvist 
    2. Någon är skyldig andra sexuellt. Inte att ni själva ska ta ansvar för eran orgasm 
    3. Fel på jämställdheten 
    4. Sex ska vara ett grundläggande behov. 
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-22 21:49:41 följande:
    Hahahaha! ja fy vad hemskt elakt av kvinnan att inte ge sitt samtycke, låter riktigt hemskt va. Buhu. behövs nog en Aftonbladet artikel om en sådan kränkt man. Eller vad tror du?
    Egoistisk mansgris när du får inte vad du vill. 

Kvinnobebisar när kvinnor gör vad ni vill?! 
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-22 21:51:09 följande:
    sex sker med lagligt samtycke. Vissa har högre lust, andra lägre. Så det kommer aldrig bli samma antal knull, tyvärr, ingen inkvotering till misogyna oskulder
    Då kan jag säga att kvinnliga orgasmglappet handlar om sex utan samtycke 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?