Är incel något man förtjänar att vara?
Är inte, kan vara. Stor skillnad. Men det förklarar mycket, du tolkar text så det passar din åsikt. Vilket du gjort hela tråden.
nyheter24.se/nyheter/941258-sverige-ar-landet-med-flest-incels-i-varlden
Är inte, kan vara. Stor skillnad. Men det förklarar mycket, du tolkar text så det passar din åsikt. Vilket du gjort hela tråden.
Well, det är du som tar upp Löfven, Åkesson och Putin i en tråd som handlar om incels. Därför frågade jag vad du röstade på. Javisst, med en dos sarkasm, då dina inlägg börjar låta alltmer irrationella.
Jag har något emot personer som tycker att staten ska reglera deras sexliv, personer som är avundsjuka, missunsamma, skyller sin motgångar på andra. Du skyller på samhället, verkar tycka det är samhällets ansvar att se till att även misogyna män får ligga.
Så du säger att tidigare generationer hade mer hyfs? Kallade inte du mig för en "pensionär"? Och påstod att jag hatade folk som inte har sex? Hur ska du ha det?
det är dina åsikter folk spottar på, men du bevisar poängen. Lättkränkt, avsaknad av självinsikt, tror sig ha medfödda rättigheter utan några som helst motkrav eller förpliktelser.
det är den attityden som väcker förakt. Det är fruktansvärt oattraktivt med män som ser sig själva som en gudagåva bara genom att vara födda i en manskropp. Utan att faktiskt kunna bete sig som en man.
det är inte ett privilegie jag har att få ligga, det är inte heller en rättighet eller skyldighet och aldrig någonsin ett krav. Din kropp är din, min är min.