• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

EnAnonumius skrev 2023-10-31 18:02:43 följande:
    Ingen har rättighet till sex. Det spelar ingen roll om du är man eller kvinna så har INGEN rättighet till sex.
    Ingen i denna tråd har heller påstått att kvinnor har rättighet till sex..
    Det har FLERA kvinnor sagt till dig upprepat att inte ens kvinnor har rättighet till sex.

Ändå skall du sitta och ljuga. Varför måste du ljuga? Är det viktigt för dig att framföra denna direkta lögn? Och om det är viktigt för dig att framföra denna direkta lögn så kan du förklara varför.
    I så fall, varför säger ni olika beroende på när en kvinna eller man klagar? 
  • Anonym (....)
    Ingen har rättighet till sex. Det spelar ingen roll om du är man eller kvinna så har INGEN rättighet till sex.
    Det har FLERA kvinnor sagt till dig upprepat att inte ens kvinnor har rättighet till sex.

Ändå skall du sitta och ljuga. Varför måste du ljuga? Är det viktigt för dig att framföra denna direkta lögn? Och om det är viktigt för dig att framföra denna direkta lögn så kan du förklara varför.
    "Ingen i denna tråd har heller påstått att kvinnor har rättighet till sex.."
    När kvinnor klagar kallar ni det inte om att det handlar om rättighet till sex 
  • Anonym (....)

Vad är orsaken varför kvinnor ska få klaga på ratade män och vad de måste ge till dom för de ska bli intresserad men de ska inte få klaga på kvinnorna istället?
    Det skulle då lika väl också handla om råd om en man klagar på kvinnorna 
  • Anonym (....)

Det finns ingen rättighet för bra sex som kvinna men det är mycket mer accepterat om kvinnor klagar på männen men inte tvärtom, då plötsligt ska det handla om sex och rätt till kvinnors kroppar. 

Om det ska handla om att man ser kvinnor som en serviceinrättning om man klagar på dom, då borde det gälla tvärtom också att kvinnor ser dessa män som en serviceinrättning också
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-31 18:32:47 följande:

Vad är det som du säger som hotar folk som har sex?

Pratar du om inskränkningar i den egna fria viljan? Den känner iaf jag är värdefull. Gör inte du det?

Ni känner er hotade, att erat sexliv skulle bli sämre. 
  • Anonym (....)

Pratar du om inskränkningar i den egna fria viljan? Den känner iaf jag är värdefull. Gör inte du det?

Det finns ingen lag som säger att det då ska handla om rättighet till sex. 

För annars så skulle det handla om inskränkningar i fria viljan när ni klagar på dom.
  • Anonym (....)

Ni använder argument som "ingen rättighet till sex" för ni vill ha ett argument varför andra ska anpassa sig ev. 
  • Anonym (....)

"Pratar du om inskränkningar i den egna fria viljan? Den känner iaf jag är värdefull. Gör inte du det?
    I så fall borde det vara något man vill ändra i lagstiftningen. 

Det jag och du skrev handlade om något annat. 
  • Anonym (....)
    Hejhoppgummi skrev 2023-10-31 18:41:54 följande:
    Vad är det du har svårt att förstå? Varför ljuger i i var och vartannat svar? Varför misstolkar du allt medvetet eller omedvetet?

vilka kvinnor klagar på ratade män? Jag ser snarare kvinnor bekräfta att de medvetet ratar vissa män och varför. det är tips på vad du kan göra för att undvika att bli ratad. Vill du bli vald så har du väl ett intresse av att förstå vad kvinnor attraheras av?

jag konstaterar att jag aldrig skulle välja vissa män. det är fakta. Jag är hellre ensam och lycklig än väljer en slumpmässig penisbärare som jag inte attraheras av. hade jag krävt en man så är det en annan sak, men det gör jag inte och ingen annan kvinna i tråden. jag kräver fri vilja att få lov att välja ensamhet om jag anser ensamhet passar mig bäst. precis som du, andra män och andra kvinnor också ha samma möjlighet baserad på fri vilja. Ingen man eller kvinna ska tvingas välja en partner de inte vill ha. och staten ska säkerställa att vi ges den fria viljan. Det betyder inte att jag har rätt att kräva varken man eller sex, för den rätten har jag inte. den rätten har ingen.
    Och då borde dessa män få klaga på kvinnorna, som du gör nu, fast man byter ut ordet man till kvinna. 
  • Anonym (....)
    Hejhoppgummi skrev 2023-10-31 18:41:54 följande:
    Vad är det du har svårt att förstå? Varför ljuger i i var och vartannat svar? Varför misstolkar du allt medvetet eller omedvetet?

vilka kvinnor klagar på ratade män? Jag ser snarare kvinnor bekräfta att de medvetet ratar vissa män och varför. det är tips på vad du kan göra för att undvika att bli ratad. Vill du bli vald så har du väl ett intresse av att förstå vad kvinnor attraheras av?

jag konstaterar att jag aldrig skulle välja vissa män. det är fakta. Jag är hellre ensam och lycklig än väljer en slumpmässig penisbärare som jag inte attraheras av. hade jag krävt en man så är det en annan sak, men det gör jag inte och ingen annan kvinna i tråden. jag kräver fri vilja att få lov att välja ensamhet om jag anser ensamhet passar mig bäst. precis som du, andra män och andra kvinnor också ha samma möjlighet baserad på fri vilja. Ingen man eller kvinna ska tvingas välja en partner de inte vill ha. och staten ska säkerställa att vi ges den fria viljan. Det betyder inte att jag har rätt att kräva varken man eller sex, för den rätten har jag inte. den rätten har ingen.
    Du kan klaga på männen utan att du får något. 
    När en man gör det på kvinnor så kallar ni det "rättighet till sex och rättighet till kvinnors kroppar" 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?