• Hejhoppgummi

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Maria) skrev 2023-10-06 16:58:23 följande:
    En incel brukar vara en han som jag förstått det, och det är väl manliga incels som tråden handlar om. Men visst det behöver inte vara en han.
    Har du förstått något? Eller är det din tolkning att du förstått?
  • Hejhoppgummi
    Anonym (Maria) skrev 2023-10-06 17:06:57 följande:
    Hon har själv skrivit att det är hennes tolkning att incel inte tar ansvar. Hon har i efterhand medgett att hon inte kan veta, men det är så hon har tolkat det, att incel inte tar ansvar och därför skrev hon att incel inte tar ansvar.

jasså du erkänner lögnen? eller visa mig var det står ordagrant att en incel INTE tar ansvar. Var påstår någon att de inte gör det?

du ljuger dig blå in i absurdum. Tala sanning om du ska diskutera. Annars ljuger du, kommer med grova antaganden som du själv tycker är så fel. du hycklar. om du vet vad det innebär.

Det står bara konstaterat ATT en incel behöver ta ansvar. Det KAN betyda att de inte tar ansvar; eller att de inte tar tillräckligt ansvar. Det är DIN tolkning. Bara din Maria.

• Hejhoppgummi
    Anonym (Maria) skrev 2023-10-06 17:09:42 följande:
    Fast jag har förstått vad du skrev. Menar du någonting annat än vad du skriver så är det inte mitt fel.
    Jasså var står det då att vi vet att en incel inte tar ansvar? bevisa det
  • Hejhoppgummi
    Anonym (Maria) skrev 2023-10-06 17:09:42 följande:
    Fast jag har förstått vad du skrev. Menar du någonting annat än vad du skriver så är det inte mitt fel.
    Har du förstått? nej du har gjort en tolkning med grova antaganden
  • Hejhoppgummi
    Anonym (Maria) skrev 2023-10-06 17:15:43 följande:
    Vilka vi? Jag pratar inte om dig.
    visa var det står att NÅGON säger att denne VET att en incel inte tar ansvar.
  • Hejhoppgummi
    Anonym (Maria) skrev 2023-10-06 17:16:59 följande:
    Det är inte min egna tolkning utan hon har själv medgett att hon skrev det, men att hon menade någonting annat.

jasså? Var skrev hon att hon VISSTE och VET att incels inte tar ansvar?

• Hejhoppgummi
    Anonym (Maria) skrev 2023-10-06 17:21:46 följande:
    Fast det jag skrev var att hon lade fram det som ett påstående, och att det var därför svarade jag att det kan ju inte du veta. Hon har själv medgett senare att hon inte vet det, så det var sant, hon kan inte veta det, precis vad jag skrev från början. 
    Vad är ett påstående? och är ett påstående detsamma som fakta?

jag kan säga äpplen är godast. Det betyder inte att päron är äckliga, eller att äpplen faktiskt anses vara den godaste frukten av alla. eller hur? det är så påståenden fungerar. Man konstaterar något. Som att incels behöver ta ansvar; men det betyder inte att de inte redan gör det. Det är återigen din tolkning och din värdering av påståendet
  • Hejhoppgummi
    Anonym (Maria) skrev 2023-10-06 17:23:52 följande:
    Det har jag väl inte skrivit att hon skrivit. Hon gjorde ett påstående som hon faktiskt inte vet, och därför svarade jag som jag gjorde, det kan ju inte du veta.
    Men det står ju inte att incels INTE tar ansvar? utan att de behöver ta ansvar. Var står det att de INTE tar ansvar som du påstår???
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?