Inlägg från: Anonym (Maria) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maria)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Incelslem) skrev 2023-08-05 18:19:34 följande:
    Har du läst hela tråden till den slutsatsen? Eller läst en inlägg och har en åsikt om inlägget?

om du är nöjd med det du får, så är det fantastiskt. hatten av. men hade du inte varit nöjd så hade du ju behövt göra en ändring, eller hur? Eller hur ska du annars bli nöjd genom att förbli oförändrad?

förstår du sambandet? eller vill du skryta för ts så han får ännu mer eld på sin kvarn om hur orättvist det är, så han kommer klaga ännu mer och högre på denna orättvisa och försöka få fler anhängare på tåget? Ser faktiskt inte vad din poäng är faktiskt.
    Det är ju det jag antagligen inte hade kunnat eller ens tyckt det var värt för att få sex. Det sociala är ofta oerhört tungt och jag måste prioritera krafterna till annat.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Sol) skrev 2023-08-05 18:24:53 följande:

Och du förstår alltså inte att det kan vara så för vissa? 

Vilka? Jag vet då ingen. Däremot vet jag de som har kämpat men ändå inte fått resultat.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Til) skrev 2023-08-05 18:27:52 följande:
    Kanske om man tycker att enkelhet att få sex med nån som tar lite vad som helst i det syftet, sure. 

Men för mig räknas det inte ens som en fördel eftersom den typen av sex fullkomligt suger för mig. Är hellre utan.
    Att du inte vill ha jordgubbar hjälper inte de som skulle älska att få smaka jordgubbar men aldrig lyckas få några. För så skulle det ha varit för mig jag hade aldrig orkat vad ni föreslår.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-05 18:28:04 följande:
    Fungerar inte så för alla beträffande sex. Det blir faktiskt lite löjligt med folk som gjort mindre ansträngningar och sedan tror att det fungerar likadant för alla. 
    Det är andra i tråden som verkar tro att man måste anstränga sig, det var det jag menade.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Incelslem) skrev 2023-08-05 18:32:41 följande:
    Men du gör ju uppenbarligen något för att få sex eller hur? Eller ringer du nummerupplysningen och säger *skicka en man på fredag*? eller sitter du hemma och säger hokus pokus och plötsligt står en naken man i sängkammaren?
    Gör motsvarande ansträngning ungefär. Lite skrivande bara och visar bilder jag tagit.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-08-05 18:32:52 följande:

Verkar som du tycker att kvinnor borde skänka sex till män då du skriver tidigare att du räddar en kvinna från våldtäkt om du själv har sex med en incel. 

Nej jag menar att det går att få sex utan allt ryck upp dig skaffa jobb bli social. Sådana förslag hade varit en orimligt enorm ansträngning för mig. Ni verkar utgå ifrån att människor har outtömliga resurser inom sig.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Til) skrev 2023-08-05 18:36:37 följande:
    Andra har annat som jag vill ha. Men jag skyller inte på andra för det eller kräver att staten ska ge mig det ena, än det andra. Eller att människor som har det ska dela med sig till mig. Livets lotter är olika, liksom vad man tycker är viktigt. 
    Jag skyller inte heller på andra när jag inte får vad jag vill ha så jag förstår inte varför du tar den med mig.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Incelslem) skrev 2023-08-05 18:37:46 följande:
    men om du är nöjd med din tillvaro vad är det du fortsätter älta om? om du inte hade varit nöjd, vad hade du haft för alternativ då?
    acceptera läget

jobba på dig själv

utveckla hat mot omvärlden

vad hade du gjort om du vore missnöjd?
    Att du pratar om att man måste jobba en massa. Du har fel det måste man inte.

Jag kan inte göra någonting med det jag är missnöjd med. Jag har begränsningar.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-08-05 18:40:21 följande:
    Alla individer väljer sin egen ansträngningsnivå. Så länge ingen klagar eller skyller på samhället eller män eller kvinnor när resultat uteblir.

Eget ansvar. 
    Jag har inte diskuterat att klaga eller skylla ifrån sig. Jag skrev vad JAG behövde göra för att få sex, inget annat som du blandar in i det.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Sol) skrev 2023-08-05 18:41:09 följande:
    Vi pratar om incels, vilket du inte är. Så vad har din erfarenhet för relevans?
    Min erfarenhet är att det inte behövs det som påstås.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?